Saobraćaj preko obnovljenog železničkog mosta preko Dunava kod Bogojeva ne funkcioniše ni mesec dana posle svečanog otvaranja. Posle pola godine intenzivnog rada, sredinom decembra prošle godine završena je popravka mosta koji nije u upotrebi još od NATO napada 1999. godine. Time je posle sedam godina ponovo uspostavljena železnička veza između Srbije i Hrvatske.

Saobraćaj preko obnovljenog železničkog mosta preko Dunava kod Bogojeva ne funkcioniše ni mesec dana posle svečanog otvaranja. Posle pola godine intenzivnog rada, sredinom decembra prošle godine završena je popravka mosta koji nije u upotrebi još od NATO napada 1999. godine. Time je posle sedam godina ponovo uspostavljena železnička veza između Srbije i Hrvatske. Uz prisustvo brojnih gostiju most su tada svečano otvorili, ministar za kapitalne investicije vlade Srbije Velimir Ilić i Zdravko Livaković, državni tajnik za razvitak u Ministarstvu mora, turizma, veza i prometa. Na svečanosti su učestvovali i ambasadori Norveške i Belgije, Hakon Blekenborg i Denis Dehauer, čije su zemlje sa po 200 hiljada evra donirale ovaj projekat, dok je vlada Srbije uložila preostalih 309.000 evra.
Izrečeno je tom prilikom niz podataka o isplativosti ovog objekta. Naime, preko prostora Zapadnobačkog okruga, pre nego što je most oštećen u bombardovanju 1999. godine ovim pravcem odvijao se železnički promet koji je iznosio oko 160 miliona evra. Isticali su tada zvaničnici obe zemlje, da je ovo najkraći put i dobra spona za privrede naših zemalja, u kojima postoji sve veće raspoloženje za privrednu saradnju.
Svečanost je bila i prošla. Kad je trebalo učiniti nešto konkretno da ta veza konačno i profunkcioniše, za sve ovo vreme nije se učinilo gotovo ništa. Predstavnici železnice obe zemlje još uvek se nisu dogovorili o pokretanju teretnog saobraćaja, iako je ovo najkraći a samim tim i najjeftiniji put. Međutim, pokazalo se da privrednici Srbije i Hrvatske nisu zainteresovani za ovaj saobraćajni pravac, a da za to pogotovo nisu zainteresovani putnici.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari