Ikarbus je završio sedam novih autobusa za Saobraćajno preduzeće „Lasta“. Reč je o zglobnim autobusima sa oznakom IK206 za gradski i prigradski saobraćaj srednjepodne konstrukcije, sa Euro 5 motorom. Kapacitet ovih vozila su 160 putnika, i to 113 za stajanje i 47 za sedenje. Putnički prostor poseduje LED osvetljenje, dva klima uređaja proizvođača Thermo King. Za zimsko vreme predviđeni su kaloriferi i sistem za predgrevanje domaće firme Pneumo Logic. Sedišta, koja nisu tapacirana su takođe domaće proizvodnje.

P { text-indent: 2.5cm; margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: „YHelvetica“; font-size: 12pt; }P.cjk { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 12pt; }P.ctl { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 10pt; }

Autobusi će upotpuniti vozni park beogradskog prevoznika u kojem se već nalaze vozila istog tipa. Novi IK206 se ne razlikuju mnogo od prethodnih serija koje su proteklih godina rađene za Lastu. Novina u odnosu na prethodne modele je unutrašnji zid motorskog prostora koji je izrađen od drvenih panela, i obložen podolitom, čime se obezbeđuje bolja toplotna izolacija putničkog prostora. Takvo rešenje se pokazalo efikasnijim i to na modelu IK103P koje je fabrika iz Zemuna izradila za Arriva Litas 2011.

Specijalizovani portal autobusi.net objavio je da je da je kontingent novih autobusa sa Lastu verovatno jedna od poslednjih serija IK206, s obzirom na to da Ikarbus planira da svoj proizvodni program više orijentiše ka niskopodnim i jeftinijim autobusima. Prototip IK206 je proizveden 2006. godine, i od tada je ukupno proizvedeno preko 150 autobusa za domaće prevoznike kao što su Lasta Beograd, Lastra Lazarevac, Subotica Trans i za kupce u Rusiji, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Bosni i Hervegovini.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari