Prepoznatljiv brend sa ovih prostora Cedevita ovog leta kreirao je novi dizajn i slogan „Sveža doza vitamina, sveža doza energije“. Kampanja je počela narandžastim vikendom na Adi Ciganliji i na Obilićevom vencu.

Svi gosti mogli su da se osveže uz nove ukuse Cedevite: menta-limun, zova-limun sa stevijom, kao i dobro poznate ukuse pomorandže i limuna. Deo novog letnjeg imidža su i prepoznatljivi brkovi i narandžaste naočare.

Zanimljivo je da su novi Cedevetini osvežavajući napici sa izvorskom vodom.

Malo ko ne zna da su nam vitamini potrebni, čak i ako ne znamo tačno zašto. Oni smanjuju umor i iscrpljenost, štite stanice od stresa i doprinose normalnoj funkciji srca i imunološkog sastava. Ipak, jako su osetljivi i nestabilni, posebno u tečnosti, pa ih je najbolje čuvati u suvom obliku i za njihovu punu funkcionalnost rastopiti neposredno pred konzumaciju. Upravo su zato Cedevita granule najbolji prijatelj svežine vitamina i osveženja koje donose jedinstveni mehurići. Bez konzervansa, veštačkih boja i aroma, sa sadržinom vitamina koje je odobrila Evropska agencija za sigurnost hrane, Cedevita na novoj ambalaži donosi i sve dodatne informacije o funkcionalnim vrednostima napitka, navode u Cedeviti.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari