Japanski putnici

Getty Images

Japanska železnička kompanija izvinila se putnicima nakon što je voz napustio stanicu 25 sekundi ranije, što je drugi slučaj posle nekoliko meseci.

Operator je saopštio da je „neprijatnost koju su putnici pretrpeli neoprostiva“.

Ako je suditi po detaljima, putnici se suočavaju sa trendom kliznog reda vožnje: prošlog novembra voz je napustio stanicu 20 sekundi ranije dok je ovog puta požurio celih 25 sekundi.

Kao što se i očekivalo, priča je nastavljena na društvenim mrežama.

https://twitter.com/HarrisAzhari/status/996744811162947584

Dvadeset miliona kandidata za sto hiljada poslova

Stjuardese konačno mogu da nose pantalone

Prema navodima japanskih medija, kondukter je mislio da je voz trebalo da napusti Notagava stanicu u 7.11 umesto u 7.12.

Kada je zatvorio vrata putničkog voza minut ranije shvatio je da je pogrešio i još je mogao da izbegne strašnu sramotu.

Ali pošto nije video da bilo ko čeka na stanici, odlučio je da nastavi i krene ranije – čitavih 25 sekundi pre zakazanog vremena.

https://twitter.com/railadvo/status/996573349512916993

https://twitter.com/AndrewCruzeUK/status/996384284482113537

Japanske vozove prati reputacija potpune tačnosti, pa se ispostavilo da je ipak bilo ljudi koji su se nadali da će stići na voz.

Kada su ostali na peronu, požalili su se operatoru i ubrzo je izdato i zvanično izvinjenje.

Japanski voz

AFP
Japanske vozove prati reputacija potpune tačnosti.

U slučaju od prošlog novembra, uprava Tsukuba Ekspres linije od Tokija do Tsukube saopštila je da se „iskreno izvinjava na neprijatnosti“.

I tada je kondukter pomešao red vožnje – ali tada nijedan putnik nije ostao na peronu.