
On je podsetio da su saobraćajni inženjeri pripremili projekat zatvaranja pojedinih ulica i izmena režima saobraćaja.
– Kritične tačke „u špicevima” su Dečanska, Terazijski tunel, Bulevar despota Stefana i povremeno Slavija. Na ovim deonicama su i inače često gužve u određeno doba dana. Ipak, naši inženjeri su stalno na terenu i njima kao stručnjacima prepušta se da nađu dodatna rešenja, recimo, signalizacijom – naveo je Mladenović za TV Prva.
On je dodao da su rokovi precizirani, ali da se razgovara sa izvođačima da radovi budu i ubrzani. Insistiraće se da se narednih meseci radi 24 sata kako bi zatvaranje saobraćaja bilo što kraće.
Pomoćnik gradonačelnika je najavio da će tamo gde bude bilo potrebe novouspostavljene ili postojeće linije biti pojačane.
– Očekujemo da dobijemo prve analize sa terena, nakon čega bi broj vozila na pojedinim linijama mogao da bude povećan. Očekuje se takođe da će se gužve narednih dana smanjiti jer to je praksa u slučaju ranijih radova. Počela je podela flajera kako bi građani bili što bolje informisani o alternativnim pravcima – zaključio je Mladenović.
re: Moguć veći broj autobusa na pojedinim linijama
Al AV je zakrčio saobraćaj jer mu trebaju autobusi za predizbornu ekskurziju, a i da bi zakrčio prolaz protestantima 13 aprila.
То се тако не ради! Могли су да једну траку оставе, као у Карађорђевој, док се друга ради.
Код Дома омладине је сталан чеп сада – од Тунела и Пашићевог трга до Ратничког дома. Направили су глупост и оставили два смера поред Ратничког дома, умест да иде само у једном смеру, а други поред Народног па лево према Бул. Деспота Стефана, као неке врсте кружног тока. Било би мање гужве бар ту, овако се сабијају и стоје.