
Luka Petrović, gradski sekretar za investicije, najavio je 14. avgusta da će se otvoriti raskrsnica između ulica Starine Novaka, 27. marta i Kraljice Marije, ali ništa nije rekao o radovima u Ulici 27. marta i Ulici kraljice Marije. Još veći problem predstavlja druga faza radova u Ulici Džordža Vašingtona koji su počeli ranije, uprkos najavi gradskih čelnika i planu rekonstrukcije da se ne obavlja više faza radova u isto vreme.
Po planu, radovi prve faze od raskrsnice Ruzveltove sa Ulicom kraljice Marije do početka Ulice Džordža Vašingtona počeli su 15. juna i predviđeno je da traju 65 dana, kada bi trebalo da počnu radovi na drugoj fazi rekonstrukcije. Gradski čelnici ovaj plan nisu ispoštovali, pa su tako radovi u Ulici Džordža Vašingtona, što predstavlja radove druge faze, počeli iako nisu bili ni pri kraju radovi prve faze. Takođe, probijen je rok za završetak radova prve faze koji je bio 20. avgust. Ovakvo prekrajanje planova dovelo je do većih gužva u Takovskoj ulici, koja služi kao obilaznica oko radova u centru grada, a nesumnjivo će gužve biti veće od 1. septembra kada se većina građana vraća sa odmora i kada kreće školska godina za osnovce i srednjoškolce.
Koliko gradski čelnici nisu u toku sa radovima u centru grada, govori primer gradskog sekretara za investicije Luke Petrovića, koji je najavio otvaranje raskrsnice Kraljice Marije, 27. marta i Starine Novaka i rekao kako se 15 dana ranije završava ova raskrsnica. Gradski sekretar očigledno ne zna da je rok za završetak kompletnih radova prve faze u Ulici kraljice Marije i Ulici 27. marta 20. avgust i da kraj ovih radova nije ni blizu. Petrović se pohvalio završetkom radova najmanjeg dela deonice nakon dva meseca rada na istoj, što mnogima ne predstavlja veliki razlog za slavlje. Kada će kompletna prva faza rekonstrukcije biti gotova, niko ne zna, ali tempo kojim se radovi obavljaju ne uliva nadu građanima da će ove ulice uskoro biti otvorene za saobraćaj.
Radovi prve faze ne deluju da će biti gotovi u dogledno vreme, što zabrinjava građane, a posebno stanare ovih ulica gde su radovi u toku. Veliki problem predstavlja parkiranje, kao i prelazak s jedne na drugu stranu, koji nije moguć osim na krajevima ulice. Najveći problem predstavlja dolazak Hitne pomoći, koji je nemoguć u Kraljice Marije, 27. marta i Džordža Vašingtona. Stanari ovih ulica često su se žalili na ove probleme, a gradski čelnici su svakom novom žalbom menjali planove rada. Očigledno rešenje gradskih vlasti prouzrokuje dosta problema u funkcionisanju centra grada, a ostaje da se vidi kako će saobraćaj i život građana funkcionisati u narednom periodu.
Otvaranje 1. septembra
Pomoćnik gradonačelnika Beograda Andreja Mladenović najavio je da će od 1. septembra za saobraćaj biti otvorene Karađorđeva ulica, Trg republike, Topličin venac i raskrsnice u Takovskoj ulici i Bulevaru despota Stefana.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
A građani takođe preterano koriste automobil. Ljudi se ponašaju kao da ih priroda nije obdarila nogama za kretanje. Za sve preko 100 metara oni pale kola. Recite da nije tako. Treba sad neko da vam stvori viseći auto put kroz sred grada jer morate da se provozate sa Slavije u Knez na kafu. Takođe treba da vam neko stvori parking mesto. Pa dragi ljubitelji udobnosti i vozikanja kroz grad, shvatite da ako se sada dešava to da su automobili svima dostupni, da veliki broj ljudi se ponaša isto tako kao vi, da su svi krenuli da voze kola i gužve i kolapsi su neminovni. A grad mora da se renovira i ulice da se zatvaraju.
Izbljuvaću se u mlazevima!
Samo botovski, budzetski placeni, otpad moze da proizvede ovakvu pisanu dijareju od komentara.
Imas li decu, botino?
Idu li u vrtice, skolice…
Imas li roditelje, botino, koji lome ruke, noge i glave u pokusaju da, peske ili gradskim prevozom, dodju do bolnica???
Sraman i bedan ti je posao, botino tupava.
Da, imam decu. Ako vam je lakše, slobodno ih u svojoj paranoji zamišljajte kao male botiće koje tata bot hrani viškom sendviča što donese sa posla.
A sada ozbiljno, vrlo ste nekulturni i maliciozni, a ni analitičke sposobnosti vam nisu jača strana. Zašto bi neko bio bot ako ima drugačije mišljenje?
Da, previše je automobila i ljudi su postali robovi udobnosti i gledaju samo kako da se uvale u sedište automobila i da ne izlaze iz njega. Ovo „Imaš li decu botino?“ ste verovatno mislili da neko ko ima decu znači da deca isključivo moraju automobilom u vrtić/školu, a posle uveče se ide na 500 aktivnosti koje je ambiciozni roditelj zacrtao – automobilom naravno. A to da je u Beogradu postao standard ići isključivo kolima na posao, o toj malograđanskoj gluposti ne vredi pričati.
OK Nebojša, možda i nisi bot, ali to što ti radiš je klasična zamena teze.
Tačno je – ima previše automobila u Beogradu, ali teme članka su: prekoračenje rokova i nemanje plana radova, a reklo bi se i namerna proizvodnja haosa od strane gradskih vlasti u funkciji predstojećih izbora!
A gde u svetu je raskopan ceo milionski grad koji nema metro grad i ukinuto nekoliko tramvajskih linija, par trolinih, nema dovoljno GSB vozila a pobegli i vozači. Legenda kaže bot će jednog otkucati logičan i realan komentar ali ne u ovom kvazi zlatnom dobu u rupama. Osoba koja živi u enklavi u 31. veku sa multiplom koju s`ljubavlju želim svim političarima uz oduzimanje klimatizovanih službenih vozila i botovima da vas boli kao svi vi normalan narod.
Kojirecnik
Recnik je srpski, jer mi Srbi koristimo srpski recnik, pravopis i gramatiku, kao sto pisemo i citamo oba srpska pisma.
I prilikom pisanja, koristimo razmak izmedju reci.
A vi, botovi, koji recnik vi koristite?
Jezik vucicevog savetnika Blera, Klintona, Sredera…i ostalih bombardera?
Nebojsa, da li ste sasvim sigurni da se osecate normalno?
Nije problem u tome da li grad treba da se renovira, vec KAKO se to radi.
Hajde, vratite sad svoje lice u guzicu velikog vodje (ili bar nekog njegovog vrlog predstavnika) i nastavite svoj posao, ali pokusajte zvucati malo inteligentnije.
poštovani Nebojša, zato i postoje gradske službe koje bi trebalo (ako im se hoće) donekle da olakšaju život građana. Ne govorim o vozikanju od 100m i parkiranju crnih „tenkova“ ispred kafića, i vi i ja znamo ko su ti vozači. Nije greh imati stan u centru, i očekivati parking mesto u blizini stana. Ruku na srce, vreme za radove je dobro izabrano, letnji raspust. S tim da su rokovi za rekonstrukciju neprimereni današnjoj mehanizaciji i organizaciji rada. O izgledu budućih trgova i ulica ne bih, (ne)ukusi su različiti.
Ne mora viseci autoput, dovoljan je leteci automobil.
Nepropisna gradilišta, rasturen materijal, smeće i plastične flaše koje radnici bacaju gde stignu, privatni, civilni automobili parkirani po gradilištu, betoniranje noću bez ikakvog svetla sa dva radnika.
Potpuno nebezbedno i neobezbedjeno gradilište.
Potpuno diletantsko vodjenje posla.
Da bar nešto promene nego postojeće ibičnjake zamene novim a stari asfalt novim ali poroznijim.
U normalnim zemljama prštale bi kazne na minut za ovakva gradilišta.
Ne radi se da bi se završilo, ne daj bože da su predvidjene smene, da su postavljena svetla kako bi se radilo noću kad je prijatnije.
Pa onda praznik jedan pa drugi pa crveno slovo..
A onda pred rok se zdunda sve na brzinu i blago nama.
Običnk lranje para ništa drugo.
Ti sigurno nemaš auto a ni obraza
Ja sam neko ko auto pokrece samo u krajnjoj nuzdi, ali prevoz je zaista ocajan. Zbog genijalne ekonomske strategije da se vozacim smanje plate i drze na nivou od pre 7 godina, svi odlaze u zemlje EU, pa ti treba ogromno vreme da bi stigao ne samo sa kraja na kraj grada, vec i na kracim destinacijama O mirisima i temperaturi u vozilima GSB da nepricam, a voznja kolima za 4 clanu porodicu je jeftinija nego da idu busom. Voznja bicikla je postala opasna i ja vec dugo ne sedam iako sam zaljubljenik. Podrzavam rad i rekonstrukcije, ali zar nebi moglo da se proba sa radom jedne po jedne ulice u tri smene sa kompletnom mehanizacijom i da se posao obavi za 20 dana. Onda drugu ulicu isto tako i siguran sam da bi se sve uradilo u istom vremenskom okviru, samo sto bi se pravio neuporedivo manji saobracajni haos. Takodje su problem i tajnovitost ugovora sa izvodjacima. Cena, kvalitet, garancija na izvedene radove, jer je bilo slucajeva da garancija nije bila u ugovoru, a kada se sve raspalo za dva meseca, grad je opet placao iste radove nasim novcem.
Kole, da li se vi pravite da ne znate ili stvarno ne znate zašto i čemu svo ovo rasulo u gradu? „Ugradnja“ u svaki posao, „skidanje kajmaka“, provizija i punjenje džepova . Kraj je blizu pa daj da se „nafatiramo“.
Još jedan Nebojša iz Beograda.
Jel to Nebojša iz Beograda
Sikaniranje strucnjaka u Gradu Beogradu je dalo rezultate i jasno je da je problem struke ocigledan i na sve strane katastrofa u Beogradu.
Molim da ljudi dobre volje napisu imena ulica u kojima su „radovi u toku“ u bilo kojoj fazi. Za pocetak moj kraj: Splitska i Mis Irbijeva.