FOTO: M. M. /sabac.rs

Selo nije zaboravljeno i seoski putevi imaju podjednak tretman kao gradski, poručio je gradonačelnik Nebojša Zelenović u razgovoru sa meštanima Krivaje i Bukora.

– Juče smo bili u Karađorđevoj ulici koja se sređuje, danas smo u Bukoru i Krivaji da pokažemo da niko nije zaboravio selo. Naprotiv, podelili smo investiciju na jednake delove za selo i grad. Završili smo jedan deo Mačve i počeli u Pocerini put po put. Uradićemo onoliko koliko ima novca. Iako nam država duguje 30 miliona evra, danas na računu imamo 8,7 miliona evra, malo više od milijardu dinara. I najveći deo ulažemo u infrastrukturu. Zahvaljujem se meštanima koji u ove toplane dane pomažu putarima, rekao je gradonačelnik.

Inače, ova dva sela najudaljenija su od Šapca, više od 30 kilometara. Nakon ove deonica, rekonstruisaće se pravac Bogosavac – Dobrić – Culjković – Radovašnica.

– Svi programi koji se u ovom trenutku odvijaju na izgradnji puteva i gradskih i seoskih finansiraju se iz budžeta grada Šapca. Ne finansiraju se iz posebnih sredstava koje daju građani, ovo je sve redovan program uređenja, objasnio je gradonačelnik Zelenović. On je podsetio da pored toga postoji i politika „dva na dinar“.

– Međutim, pored toga, i s obzirom na činjenicu da smo puno dobrih stvari uradili sa našim sugrađanima posebno u Mačvi i Pocerini, odvojili smo poseban fond od preko 50 miliona dinara za finansiranje projekata uz učešće sugrađana po principu „dva na dinar“. Pozivam sugrađane u svim MZ da se uključe i da se dogovore kako će ulaganjem trećine novca izgraditi ono što je njima važno. Prvenstveno to su malski, atarski putevi i sokaci, koji mogu da se urade po principu dva na dinar, kazao je gradonačelnik Nebojša Zelenović.

I dalje je najveći problem za Pocerinu dotrajao put Šabac – Krupanj preko Tekeriša. Decenijama se ovaj putni pravac samo „krpi“ i svake godine opet se otvaraju nove rupe na kolovozu. Kao regionalni put on je u nadležnosti države, a pokazalo se da nadležno ministarstvo nije za sada voljno da učestvuje u rekonstrukciji ovog važnog puta.

Zapostavljena magistrala

Već godinama Grad Šabac poziva republičke vlasti da se rekonstruiše put za Sremsku Mitrovicu posebno, deo na prilazu severozapadnoj industrijskoj zoni. Iako se radi o najvećoj industrijskoj zoni u Srbiji, na oko 600 hektara, sa oko pedeset stranih i domaćih firmi koje posluju u njoj, prilazi su u izuzetno lošem stanju. Takođe, potrebno je da bolje reguliše okretnica koja vodi za istočnu industrijsku zonu, jer su ovde veliki problemi za vozače teških kamiona da ih bezbedno usmere. Pored preduzeća u ovoj zoni mnoga teretna vozila upućena su na carinsku ispostavu kao i na međunarodnu luku na Savi.

Povezani tekstovi