Foto: EPA/ KOCA SULEJMANOVIĆ

„Apsolutno ne“, odgovorila je Brnabić na pitanje novinara da li slogani mogu da podstaknu povećanje nataliteta.

Upitana koji joj se od ponuđenih slogana, koje je izabrala komisija Ministarstva kulture i informisanja za akciju podsticanja rađanja, najviše dopada, Brnabić je odgovorila da „nije videla sve“, kao i da „ne može da kaže da su oni baš u njenom stilu“.

Ona je dodala da bi to verovatno drugačije uradila.

„Razgovaraćemo još o tome i u tom smislu uzimamo kritike građana potpuno ozbiljno. Verujem da je ovo samo radni naziv i jedan korak ka nalaženju pravog slogana za nacionalnu kampanju“, rekla je Brnabić novinarima u Srpsko-korejskom informatičko pristupnom centru.

Ona je istakla da je važno šta se radi u praksi.

„Važnije je da budemo ažurniji u isplati dodataka, u tome da trudnice ne moraju da nose milijardu papira do šaltera za roditeljski dodatak“, rekla je Brnabić.

Ona je rekla da mnogo više pažnje mora da se posvećuje, i u kompanijama u privatnom sektoru, i u državnoj upravi, tome kako uskladiti roditeljstvo i posao.