Iilustracija: Karikatura Dušan Gađanski, "Pragma"

Rezultati su tradicionalnog istraživanja „Novinar – Vaš prijatelj“ koje je, sedamnaesti put za redom, tokom decembra 2017. i januara ove godine, sprovela PR agencija „Pragma“.

Među javnim ličnostima koje su tokom 2017. godine – prema mišljenju novinara najrelevantnijih srpskih medija – vidljivo promenile svoj imidž u odnosu na prethodni period, nezavisno od toga da li „na bolje“ ili „na gore“, izdvojili su se premijerka Ana Brnabić, Bogoljub Karić i Miloš Vazura.

Među državnim i političkim institucijama najbolje odnose s medijima imali su: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Ministarstvo poljoprivrede i zaštite životne sredine, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka, Kancelarija poverenika za zaštitu ravnopravnosti, Privredna komora Srbije i Narodna banka Srbije, dok se među političkim strankama izdvojila Demokratska stranka, navodi u saopštenju “Pragma”.

U kategoriji gradskih institucija i preduzeća, najupečatljiviji su Beogradski sajam i JKP ’’Zelenilo – Beograd’’, a od profitnih (privrednih) organizacija koje su najbolje komunicirale s medijima, najviše su ocenjeni Banka Inteza i MK Mountain Resort.

Među neprofitnim organizacijama novinari su izdvojili Jukom, a od sportskih Fudbalski savez Srbije i FK „Partizan“.

Organizovani događaji koji su, prema oceni novinara, obeležili prošlu godinu u Srbiji su: predsednički izbori, koncert Nika Kejva u beogradskoj „Areni“ i fudbalska utakmica Crvena zvezda – Keln.

Ovo su samo neki od rezultata istraživanja stavova 300 novinara srpskih medija. U tradicionalnom istraživanju “Novinar – Vaš prijatelj” koje, krajem svake godine, sprovodi PR agencija „Pragma“, ispitanici analiziraju kvalitet odnosa s medijima organizacija i javnih ličnosti u više kategorija: državne institucije, političke organizacije, privredne i neprivredne organizacije, političke i ostale javne ličnosti, a biraju se i organizacije koje imaju najbolje kanale i sredstva komunikacije s novinarima.