
Jevtić je, u pisanoj izjavi, objasnio da se od devet zastoja čak pet odnosilo na lomove branika i polubranika, u dva slučaja su nepoznata lica oštetila taj putni prelaz, a u dva su postojali „tehnički problemi, koji su rešeni za manje od sat vremena“.
Jevtićeva izjava usledila je nakon što je televizija N1, posle objava snimaka građana na društvenim mrežana napravila prilog u kome stanovnici Majura ukazuju da im je bezbednost ugrožena i da te rampe često ne rade. Majur je bio jedan od najnebezbednijih prelaza u Srbiji, a onda je tokom kampanje za izbore u toj mesnoj zajednici resorna ministarka Zorana Mihajlović obećala izgradnju rampe, što je u martu 2016. i učinjeno, a prema njenim rečima, to je koštalo 100.000 evra. Jevtić objašnjava da se za skoro tri godine, otkako je prelaz postavljen, tu nije desio „ni jedan vanredni događaj, ni jedno povređeno, ni usmrćeno lice“.
Posle teške nesreće kod Niša u decembru gde je voz na pešačkom prelazu udario u autobus i sedam osoba je poginulo, na društvenim mrežama počeli su pojavljuju snimci iz cele Srbije, gde se vidi kako rampe nisu spuštene, a voz prolazi. Više snimaka je sa prelaza u Nišu i okolini, a pored Majura tu je i rampa u Štitaru kod Šapca, kao i u Pančevu, Rumi, Zrenjaninu, Zmajevu, a televizija Prva je u direktnom uključenju snimila prelaz u Rakovici u trenutku dok voz prolazi, a rampa je dignuta. Jevtić tvrdi da je u 2018. godini zabeležem enorman porast lomova polubranika i branika na putnim prelazima u Srbiji, čak 3.700, a pre je prosek bio 2.100.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
Druže Jevtiću, ne prave se putni prelazi na obećanje, ne modernizuju se putni prelazi na obećanje, sve se to radi na osnovu statistike, analitike i strategije nekog privrednog društva, vi naravno sve to nemate ili ako imate tu vam rade vaši kadrovi pekari, frizeri, hemicari ili ko zna koji drugi slicni „megadenseri“ koji ni voz nisu videli. Prema tome, nemoj te vi da radite na obećanje sa našim parama, vi ste plaćeni od strane građana da profesionalno vodite železnicu. Jedva čekamo da neko počne da objavljuje vašu kadrovsku strukturu i njihovu stručnost sto se tiče železnice. Za početak obiđite porodice stradalih na putnom prelazu u Međurovu.
Nije slomljen polubranik već podignut dok voz prolazi,uzmi naočare?
По међународном праву, и здравој економско-саобраћајној логици воз увек има предност, без обзира да ли прелаз има бранике или не, а ако има, да ли су исти дугнути или спуштени. У случају квара уређаја на прелазима, ни у једној нормалној држави се не прекида железнички саобраћај, исто као што се ни не прекида друмски саобраћај на раскрсници са семафором када је исти у квару. Само се примењују правила саобраћаја за тај случај. Са те стране, новинари шире колективну психозу ширећи панику око ничега, што није поштен новинарски хлеб.
Свака част на коментару!