Foto: Miroslav Dragojević

„Da budem skroz iskren, nikada mi nije bilo baš skroz jasno zašto pojedini ministri preziru i nipodaštavaju sopstveni narod“, ukazuje Mitrović.

Kaže ministar kulture Vukosavljević da nije rekao da je ovo narod ludaka, ali kaže da je rakao „ne treba narod da gleda rijaliti, jer to nije narod ludaka“, podseća Mitrović i konstatuje da je po sredi potpuna konfuzija.

On tvrdi da je i ukazuje da onaj koji tako vredja sopstveni narod „nije dobar ministar, ali svakako ni dobar čovek“.

Mitrovič smatra da Vukosavljevićeva „elitističko-hermetizovana politika“ neće bilo koga fascinirati, čak naprotiv“ i poziva ministra da vredja njega, ako već nekoga treba da vredja.

„Uživam kad me napadaju neznalice i moćnici, a i da budem iskren, rado bi se sa vama takmičio u poznavanju recimo muzičke ili filmske umetnosti“, poručio je Mitrović.

On naziva „skandaloznim“ ministrovo finansiranje izrazito antisrpskog Glavonićevog filma ‘Teret'“ i prigovara Vukosavljeviću što nije imao „ni vremena, ni sluha“ za film „Djeca Kozare“” Lordana Zafranovića, koji govori o stradanju srpske dece u ustaškim logorima tokom Drugog svetskog rata.

Mitrović pripisuje Vukosavljeviću i „fascinaciju porno industrijom“, koju je, kako tvrdi, demonstrirao nekorišćenjem nadležnosti da spreči „erotsku scenu izmedju dva Diznijeva lika, Paje Patka i Miki Mausa na izložbi skulptura u srpskom kulturnom centru u Parizu pod nazivom ‘Kraj i Pocetak'“.

„Ja se slažem da umetnost nema granice, ali ministre Vukosavljeviću, baš Vi juče rekoste drugačije“, navodi se na kraju odgovora, koji Mitrović potpisuje rečima „Početak i kraj“.