Pošta Srbije: Korisnici Vocap aplikacije na meti internet prevare 1Foto: EPA-EFE/IAN LANGSDON

Pošta Srbije je otkrila i upozorila građane na novu prevaru kojom se zloupotrebljavaju ime i obeležja kurirske službe „Post Express“, saopšteno je danas iz tog preduzeća.

Radi se o fišing prevari (pokušaj krađe podataka građana) čija su meta korisnici aplikacije Vocap i nekih sajtova za kupoprodaju.

Korisnici dobijaju poruke sa linkom ka lažnoj stranici „Post Express“ usluge, koja nije u vlasništvu Pošta Srbije, a traži se uplata novca putem platnih kartica.

Pošta Srbije je u saopštenju navela da to javno preduzeće, kao ni „Post Express“ ne komuniciraju sa građanima na ovaj način i savetovala ih je da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.

Pošta je o prevari obavestila Ministarstvo unutrašnjih poslova Srbije – Odeljenje za visokotehnološki kriminal, kako bi otkrili počinioce tog krivičnog dela.

Građani koji imaju bilo kakve nedoumice mogu da se jave Кontakt centru Pošta Srbije na telefone 0700 100 300 i 011 3607 788, radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15.00.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari