Posveta Gabi Novak i Bisere Veletanlić Mileni Dravić i Jadranki Pejanović 1

 Gabi Novak i Bisera Veletanlić, deo su tog istovetnog kulturnog uticaja i nasleđa koji je od džeza do mjuzikla, u Beograd (i Zagreb), stigao sa one strane Atlantika.

Godine 2019. je devet decenija od nastupa DŽozefine Bejker u Beogradu i 50 godina predstave „Kosa“ u Ateljeu 212. Zato je američki ambasador Kajl Skat sa suprugom Nevenkom bio domaćin promocije izdanja druge edicije koncertnog vinila „Ženski pop i džez vokali u klavir holu Arsena Dedića“, održanog u njegovoj rezidenciji prošle srede uz prisustvo brojnih ličnosti iz diplomatskog kora, kulturne javnosti i muzičke kritike.

Da li ste znali da se najviše aerodroma u svetu imenovanih po poznatim ličnostima zove ili po političarima ili kompozitorima (List, Šopen, Štraus, Lenon, Luis Armstrong itd.) Postoji urbana legenda da se zagrebačko Pleso dvoumilo između sadašnjeg naziva i imena Arsena Dedića. Beograd nije imao dilemu kada je jedan klavir hol u ex Parobrodu nazvao po Arsenu Dediću, najvećem kantautoru sa ovih prostora. Čak i danas kada je svojom koncertnom aktivnošću u trenutnoj hibernaciji, postoji kao nematerijalni spomenik kroz kontinuitet izdavačke aktivnosti što ova ploča „Ženski pop i džez vokali“ nakon sličnih takvih – „Pijanista pop i džez klasika“, na primer, predstavlja. Ona je poput kola književne zadruge, svedočanstvo o jednom vremenu karijera Gabi i Bisere, nagoveštaj za one poput Jelene Petošević i Bojane Vunturišević koje dolaze Štaviše, ovaj vinil posvećen je dvema divnim ženama koje danas više nisu sa nama. Mileni Dravić čija je neispunjena želja bila da dođe na Gabin i Biserin koncert i novinarki N1 Jadranki Pejanović koja je profesionalno sa velikom dozom senzibiliteta sve koncerte pratila

Izdavač LP-a je Multimedia music, sa podrškom gradske opštine Stari grad, slediće ga još jedan dokumentarno-muzički film i dvostruko CD izdanje.