Srbija nominovana za najbolju lokaciju za snimanje reklama 1Foto: Screenshot YouTube/Serviceplan Group

Nominacije za najbolje lokacije za snimanje filmova, TV serija i reklama koje dodeljuje Svetska asocijacija menadžera lokacija (LMGI – Location Managers Guild International) su zvanično objavljene.

Srbija se po prvi put našla na ovoj listi zahvaljujući reklami „Organska hrana za sve“ za nemački brend Penny snimanoj u srcu Beograda. Za upečatljive kadrove Terazija, Uzun Mirkove, starog železničkog mosta i krovova novobeogradskih blokova zaslužna je beogradska produkcijska kuća Emote i kompletan domaći scenografski tim zajedno sa još oko 700 članova ekipe, statista i logističara koji su učestvovali u realizaciji najambicioznijeg reklamnog spota snimljenog u Srbiji prošle godine.

Srbija nominovana za najbolju lokaciju za snimanje reklama 2
Foto: Screenshot YouTube/Serviceplan Group

“Baveći se realizacijom reklama ne razmišljate često o nagradama ove vrste, jer to najčešće nije krajnji cilj u ovoj formi produkcije. Zato je Emote produkciji veoma drago što smo deo odabrane grupe i imamo čast da se takmičimo sa najvećim svetskim produkcijama kao i da budemo na istoj dodeli nagrada na kojoj su nominovane kuće poput HBO i Netflix. Penny je bio važan projekat kako za nas, tako i za celokupnu našu industriju i pozicioniranje Beograda na mapi najpoželjnijih destinacija za snimanje raznih projekata, kako reklama tako i filmova. Sama činjenica da smo došli i do nominacije ovakve vrste treba da nam da podstrek da negujemo mogućnosti koje Srbija pruža i potrudimo se svi zajedno da stvorimo jos bolje uslove, jos poslova za naše talentovane mlade ljude i napravimo još pokretnih slika za pamćenje. Hvala nemačkoj produkciji Tony Petersen Film za prelepu saradnju, kao i Srpskoj filmskoj asocijaciji što nas je nagovorila da podnesemo kandidaturu. Držimo palčeve za 21. septembar”, rekao je Bogdan Petković, izvršni producent nominovanog projekta.

Proglašenje pobednika i dodela nagrada biće održana 21. septembra u Los Anđelesu.

Projekat „Organska hrana za sve“ nominovan je u konkurenciji sa projektima „Dream Crazy“ Nike-a, inače nominovanog i za nagradu Emi, kampanju Huawei sa Gal Gado snimane na Islandu, reklamu Nacionalne Geografije i South India Bank snimane u Turskoj.

Ova činjenica govori da je naša industrija reklama rame uz rame sa najvećim advertajzing agencijama i jednako kao film je važna za promociju kreativnog i turističkog imidža Srbije. Tako zahvaljujući domaćoj industriji reklamne produkcije naša celokupna filmska industrija ulazi na vrata jedne uticajne holivudske filmske asocijacije.

Izuzetno važnu ulogu u privlačenju ovih projekata odigrao je program Ministarstva privrede Vlade Republike Srbije za investicije u audiovizuelno delo koji je u protekle tri godine privukao preko 100 filmskih, TV i posebno reklamnih projekata, po čemu se Srbija izdvaja od ostalih zemalja u Evropi. Popularnost snimanja u istočnoj Evropi raste svakim danom i konkurencija sa zemljama kao što su Hrvatska, Estonija, Poljska, Češka, pa čak i Ukrajina postaje sve oštrija.

Pored nagrada za najbolju lokaciju u reklami, nagrade će biti dodeljene u još četiri kategorije: za najbolju lokaciju u filmu, TV seriji, istorijskoj drami i najbolju filmsku kancelariju. Na ovoj ceremoniji posebna nagrada za životno delo biće uručena reditelju Piteru Viru.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari