Urednik Srbin.infa poziva na protest ispred Televizije Hepi 1

Zlatanović tvrdi da TV Hepi pokušava da onemogući rad medijske kuće Srbin.info time što je video-snimak pod naslovom „Željko Mitrović i Peconi žele da promene svest našem narodu“ blokiran na Jutjubu zbog navodne krađe autorskih prava TV Hepi. Zlatanović tvrdi da je snimak „autorski materijal Srbin.info produkcije“, a da je razlog što ga je TV Hepi prikazala svojim, to što je govornik na skupu, sa koga je snimak nastao, negativno govorio o Predragu Rankoviću Peconiju.

“Pitam se kakve veze ima Peconi sa Hepi TV. Kada odete na APR, vidite da je urednik MIlomir Marić, a ovlašćeno lice Aleksandra Krstić. A kada na REM-u vidite ko je vlasnik to je Kanal 1 i Videogram Beograd. Na APR-u Predrag Ranković Peconi u APR-u nije vlasnik ni Kanal 1, niti Videograd“, navodi Zlatanović u saopštenju.

Firma Nibrs koja je vlasnik Srbin.infa uputila je čelnicima Hepija „mejl pred tužbu“, dodaje Zlatanović, navodeći da ovo „može biti i udar režima“ na Srbin.info jer je ovaj medijski portal vrlo kritičan prema „režimu Aleksandara Vučića.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.