Zahtev novinarskih udruženja za uključenje TV Mir 1Foto: Pixabay/Tmeier1964

Vlasnik televizije „Mir“ Nenad Radosavljević obavestio je UNS da signala ove televizije od 3. januara nema u sistemu „VGN“, da je sa prekidima emitovan kroz „Impuls“, kao i da smatra da je razlog za prekid emitovanja političke prirode.

O ovom slučaju obavestio je Nezavisnu komisiju za medije, OEBS i kompaniju MTS, navodi se u saopštenju.

Televizija „Mir“ trenutno emituje program iz Južne Mitrovice, gde je i preseljena zato što joj je isključen i internet.

Na pitanja kada će uključiti televiziju „Mir“ i zašto je isključena iz kablovske mreže na severu Kosova Udruženju novinara Srbije u MTS nije odgovoreno.

Udruženja pozivaju MTS da javno saopšti razloge za tromesečno isključivanje televizije „Mir“ iz distribucije i traže da signal ovog medija što pre bude vraćen u kablovski sistem ove kompanije na severu Kosova.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.