Željko Mitrović izgubio na sudu od Dragana Đilasa 1Foto: Miroslav Dragojević

Kako se navodi u saopštenju Stranke slobode i pravde, Mitrović je u oktobru 2017. godine u otvorenom pismu  naslovljenom sa „Dragi Điki“, izneo niz laži, tvrdeći da je Đilas „pljačkao grad i državu, svaku familiju i pojedinca ponaosob, nameštao tendere i krao građane na izgradnji mostova“, i to emitovao puna tri dana u raznim terminima na svojoj televiziji. Sud je ove navode, kao i navode da je Đilas „hapsio lekare“, ocenio kao netačne i uvredljive i presudio Mitroviću da plati 200.000 dinara.

Predsednik SSP Dragan Đilas izjavio je da je ovo već treći sudski postupak protiv Željka Mitrovića koji je dobio, ali da to nije sprečilo vlasnika TV Pink da nastavi sa iznošenjem neistina i uvreda.

„On plati hiljadu-dve evra i nastavi da i dalje o meni laže milione građana. Podnosiću i ubuduće tužbe, ali javno postavljam pitanje da li su kazne koje sud određuje adekvatne kad se vidi da nemaju nikakav uticaj i da se iste stvari ponavljaju. Ista je situacija i sa lažima koje izgovaraju Vučići, Vesići, Informeri i Srpski telegrafi… Svi plate ove, za njih simbolične iznose, i nastave sa lažima. Pitanje je dokle”, istakao je Đilas.

Novac od odštete Đilas će, kako je saopštila njegova stranka, uplatiti u humanitarne svrhe.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.