TV Pink

Šegačili se sa izgladnelim ljudima u logorima u BiH 1

Šegačili se sa izgladnelim ljudima u logorima u BiH

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) pokrenuo je na poslednjoj sednici postupak protiv TV Hepi, po prijavi koju je podneo Helsinški odbor za ljudska prava. Postupak je pokrenut zbog sadržaja emisije Dobro jutro, Srbijo autora i voditelja Milomira Marića.

Đilas: Govorili bi za sve TV osim za Pink zbog ubistva Ivanovića 2

Đilas: Govorili bi za sve TV osim za Pink zbog ubistva Ivanovića

Predstavnici Stranke slobode i pravde Dragana Đilasa mogli bi ubuduće da gostuju na televizijama pod kontrolom vlasti, dok predstavnici Demokratske stranke Zorana Lutovca to neće činiti, kao ni članovi Pokreta slobodnih građana, na čelu sa Pavlom Grbovićem, koji za odlazak na te televizije čeka da se medijska scena iole upristoji.

UNS: REM obustavio postupak protiv TV Pink 3

UNS: REM obustavio postupak protiv TV Pink

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) odlučio je obustavi postupak protiv televizije Pink, pokrenut zbog emitovanja pretnji ubistvom učesnika rijaliti programa „Zadruga“ u programu uživo septembra prošle godine, saopštilo je danas Udruženje novinara Srbije (UNS).

SSP: REM da sankcioniše TV Pink zbog manipulisanja ljudskom patnjom 5

SSP: REM da sankcioniše TV Pink zbog manipulisanja ljudskom patnjom

Stranka slobode i pravde (SSP) zatražila je danas od REM da odmah sankcioniše Televiziju Pink zbog manipulisanja ljudskom patnjom, izrugivanja žrtvama seksualnog nasilja i širenja mržnje prema ženama, naročito prema opozicionim političarkama, kao što je potpredsednica SSP Marinika Tepić.

Đilas: Sve je laž, nismo kontaktirali sa direktorom Krušika 6

Đilas: Sve je laž, nismo kontaktirali sa direktorom Krušika

Cela priča Dragana J. Vučićevića, koju je izneo na Pinku i koju su po nalogu preneli svi njihovi mediji, predstavlja pokušaj stavljanja jednakosti između Andreja Vučića, brata Aleksandra Vučića, i Igora Brnabića, brata Ane Brnabić, koji su ili aktivno umešani u politička dešavanja ili njihove firme dobijaju milionske poslove od države, i mog rođenog brata koji sa njima i njihovim aktivnostima nema ništa zajedničko.

CINS: Služba REM-a smatra da Pink nije odgovoran zbog vređanja Žakline Tatalović 7

CINS: Služba REM-a smatra da Pink nije odgovoran zbog vređanja Žakline Tatalović

Služba za nadzor i analizu Regulatornog tela za elektronske medije (REM) utvrdila je da nema odgovornosti TV Pink za uvrede koje je u emisiji Hit Tvit izneo pevač Aleksandar Vuksanović na račun novinarke N1 Žakline Tatalović, saznaje CINS, dodajući da će o izveštaju ove službe raspravljati Savet REM-a na sutrašnjoj vanrednoj, telefonskoj sednici.

Pinku prete mere REM-a zbog vređanja novinarke N1 9

Pinku prete mere REM-a zbog vređanja novinarke N1

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) pokrenulo je nadzor nad TV Pink zbog uvreda koje je u emisiji Hit Tvit na toj televiziji pevač Aleksandar Vuksanović, poznatiji kao Aca Lukas, izneo na račun novinarke N1 Žakline Tatalović.

Tepić (SSP): Aca Lukas je rekao ono što Aleksandar Vučić misli 10

Tepić (SSP): Aca Lukas je rekao ono što Aleksandar Vučić misli

Potpredsednica Stranke slobode i pravde (SSP) Marinika Tepić pozvala je danas Regulatorno telo za elektronske medije (REM) da reaguje povodom vređanja novinarke N1 Žakline Tatalović od strane Aleksandra Vuksanovića, poznatog kao Aca Lukas, u emisiji TV Pink „Hit tvit“.

SINOS: TV Pink da se izvini Žaklini Tatalović 11

SINOS: TV Pink da se izvini Žaklini Tatalović

Sindikat novinara Srbije (SINOS) uputio je javni protest Televiziji Pink i Verici Bradić, voditeljki emisije „Hit Tvit“ jer nisu sinoć sprečili pevača  Acu Lukasa  da primitivno vređa novinarku N1 Žaklinu Tatalović.

Borba protiv tabloidnih laži Sizifov posao 12

Borba protiv tabloidnih laži Sizifov posao

„Mali, siromašni novinar iz Ivanjice“, kako sebe voli da naziva vlasnik Informera Dragan J. Vučićević, ponovo se obrušio na Danas iako uporno govori da smo „malotiražni i neuticajni“.

Okružni sud u Cirihu: Povređena prava Dragana Šolaka 14

Okružni sud u Cirihu: Povređena prava Dragana Šolaka

Okružni sud u Cirihu doneo je presudu kojom je utvrđeno da su Pink, Studio B, Informer i Dragan J. Vučićević povredili prava ličnosti suvlasnika Junajted grupe Dragana Šolaka, kao i da su ti mediji vodili medijsku kampanju Šolaka lažno ga optužujući i objavljujući neistine, saopštila je danas Junajted grupa.

Mitrović najavio prijave zbog ilegalnog prisvajanja intelektualne svojine TV Pink 15

Mitrović najavio prijave zbog ilegalnog prisvajanja intelektualne svojine TV Pink

Vlasnik, osnivač i direktor kompanije Pink Media Group Željko Mitrović doneo je odluku da će svako lice koje neovlašćeno koristi video materijal rijalitija „Zadruga“, ilegalno prisvaja intelektualnu svojinu i resurse TV Pink i Pink Media Group i na bilo koji način krši autorska prava biti prijavljeno i biće pokrenut krivični postupak.

PrvaPoslednja