Foto: N1

Nažalost, bili smo u pravu da predstavnici vlasti obmanjuju građane i daju iskrivljenu sliku realnosti, kaže se u saopštenju povereništva.

Informaciju o ukidanju linije Malme-Niš-Malme, koja se do sada smatrala „čaršijskom pričom“, potvrdila je Ivanka Stojisavljević, portparolka aerodroma „Konstantin Veliki“ i u izjavi za list „Danas“ dodala da je “za obrazloženje te odluke nadležna kompanija, a ne aerodrom“.

Kakvu štetu ova odluka donosi Nišu ali i Srbiji, najbolje je objasnio direktor Regionalne razvojne agencije iz Niša, Bojan Avramović, koji je u intervjuu za televiziju N1 istakao da ukidanje ove linije znači 32.000 putnika manje. Avramović je tom prilikom zaključio da se „se radi o lošoj upravi države od kada je aerodrom preuzet“. U istom razgovoru, potvrdio je da je na njega vršen pritisak  da, preko agencije, podigne aerodromske takse kako bi se na taj način podstakli problemi sa aviokompanijama sa kojima aerodrom ima ugovore i dobru poslovnu saradnju.

Podsećamo da je u trenutku kada je država odlučila da ga preuzme, aerodrom „Konstantin Veliki“ ostvario rekord sa više od 300.000 putnika.

Dobro bi bilo ovom prilikom podsetiti se i izjave ekonomiste Milana Kovačevića o razlozima za preuzimanje niškog aerodroma: „Nelogično je da država beogradski aerodrom daje drugome na upravljanje a da istovremeno ona hoće da upravlja niškim aerodromom. Očito se pri tome krije da se koncesionar u beogradskom aerodromu boji određene konkurencije, određenog učešća u tržištu i Beograda preko Niša. To je možda najvažniji argument zbog čega baš nije trebalo prepustiti da republika postane vlasnik niškog aerodroma.“

Cinične izjave ministarke Zorane Mihajlović da se “aerodrom neće preneti u Beograd“ su, ispostavlja se, bile tačne. Aerodrom će ostati u Nišu ali će sistematski biti sputavan, zapuštan i na kraju upropašćen.