Foto: McCann Agencija

Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe i domaćin ovog skupa koji je prvi put održan u Beogradu, kaže da je ovo bila prilika za razgovor o budućnosti marketinga.

Beograd je ovim pokazao da je naš grad važna tačka u svetskom marketingu i da su i lokalni i globalni izazovi isti. Bez obzira gde poslujete potrebno je da budete jednako brzi, kreativni i inovativni, a prvi put o tome se razgovara u Beogradu zbog čega sam zadovoljan, jer je kreativna industrija izuzetno važna za privredu Srbije i regiona. U našoj zemlji kreativna industrija već učestvuje sa 7 odsto BDP i zapošljava na desetine hiljada ljudi”, rekao je Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe.

Nanet Dufor, predsednica zadužena za vođenje globalnih klijenata iz McCann Worldgroup Njujork, navodi da je izuzetna prednost biti deo jedne velike globalne mreže kao što je McCann.

Znanje stečeno na jednom mestu prenosimo na sve naše agencije. Zato smo važni i za globalne brendove, jer je njima neophodna naša povezanost i znanje sa mnogo različitih tržišta. Potrošači traže lokalni pristup. Ako razumete lokalnu kulturu i ulogu brenda za koji radite, onda možete praviti efektivne marketinške kampanje koje daju rezultate. Morate imati lokalni uvid i globalnu širinu”, zaključuje Nanet.

Mark Lund, direktor McCann Worldgroup Velika Britanija, kaže da je jasno da postajemo informisaniji jer je živimo u doba podataka, ali da je potrebno znanje i snaga da se ti podaci obrade.

Mislim da će podaci ojačati, a ne zameniti ljudsku empatiju i kreativnost. Brendovi su nam važni jer predstavljaju set vrednosti koje želimo da delimo i učinimo ih delom našeg života. Dobar marketing se ogleda kroz dizajn, slikovitost i pričanje priče. To su suštinski ljudske veštine. Kreativnost će i dalje biti u centru onoga čime se mi bavimo”, ističe Lund.

I&F McCann Grupa je ovim pokazala da su naš grad i region važna tačka u svetskom marketingu i da su i poslovni izazovi isti, bez obzira na kojem tržištu kompanije posluju.