Grad ne subvencioniše auto-prevoznika 1Foto: D. E.

Šabački naprednjaci putem portala i prorežimskih medija prenose zlonamerne laži da Grad Šabac izdvaja 30 miliona evra za gradski prevoz.

Grad je preko javno-privatnog partnerstva, koje je odobrilo nadležno ministarstvo, sklopio ugovor sa privatnim preduzećem „Duga“ koje je nabavilo 62 autobusa MAN na gasni pogon i odgovaraju visokim evropskim standardima.

– Laž je da Grad za gradski prevoz izdvaja 30 miliona evra, kako se navodi u prorežimskim medijima. Odgovorno tvrdim da ne postoji iznos od 30 miliona evra u bilo kojem od dokumenata koji postoje u ovom javno-privatnom partnerstvu. U ekonomskoj analizi koju je Grad bio dužan da uradi kao sastavni deo dokumentacije prilikom izbora najpovoljnijeg partnera stoji da je ukupna vrednost posla 26 miliona evra, što znači da je očekivani prihod privatnog partnera 26 miliona evra, a trošak privatnog partnera 22 miliona evra na period od sedam godina. U ugovoru stoji, i ja odgovorno tvrdim, da grad ne izdvaja niti jedan jedini dinar da bi platio privatnom partneru posao koji on obavlja, delatnost gradskog prevoza. I pored nekoliko zahteva za informacije od javnog značaja na koje smo uredno odgovorili i dokumentovali kako koncesionim aktom, tako i ugovorom sa privatnim partnerom, neko i dalje fabrikuje laži i mogu ih samo oceniti kao krajnje zlonamerne neistine i rekao bih da je reč o kampanji laži sa kojom se borimo uz borbu sa virusom – ukazuje Milan Vasić, načelnik Gradske uprave.

Prema njegovim rečima, red vožnje je redukovan usled opasnosti od širenja korona virusa i zbog letnjeg rasporeda: – Red vožnje je modifikovan i prilagođen letnjem režimu, a s obzirom da je u gradu vanredna situacija, na sednici Kriznog štaba 13. jula je doneta naredba da se pojedine linije redukuju, jer je i Republički štab, kao i Gradski, procenio da su autobusi potencijalni veliki izvor zaraze.

Sve linije koje su dogovorene i dalje funkcionišu i samo su u redukovanom sistemu. Mi smo više puta to objavljivali u štampanim i elektronskim medijima, red vožnje je dostupan i na sajtu, a rado ćemo ponoviti red vožnje i u medijima. Cilj svega je smanjenje mogućnosti širenja virusa.

Po inoviranom konceptu gradskog prevoza planirano je da na svakih pola sata kreću autobusi koji povezuju najvažnije gradske destinacije, a za red vožnje postoji i odgovarajuća aplikacija preko mobilnih telefona.

Šabački naprednjaci na sve načine optužuju gradsku vlast za nedomaćinsko poslovanje i malverzacije, ali najbolji dokaz da se radi po zakonima je što inspekcije redovno kontrolišu rad gradske uprave a nema prijava; pre godinu dana pet sedmica inspektori iz Novog Sada su češljali sva moguća dokumenta i nisu uspeli da pronađu grešku u poslovanju.

Tekstovi su deo projekta, koji se sufinansira sredstvima Grada Šapca. Stavovi izneti u medijskom sadržaju ne odražavaju nužno stavove organa koji sufinansira projekat.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari