Foto: B. C.

Predstavnik Ugovorne privredne taksi komore Boško Vukojević izjavio je da se država time na neki način odužuje toj grupi preduzetnika jer im „godinama nije omogućila fer uslove poslovanja i nije uredila to tržište“.

On je naveo da su nakon susreta sa Vučićem u toku pripreme uredbe o subvencijama koja bi trebalo da bude usaglašena sledeće nedelje. Istakao je da će subvencije moći da se koriste tri godine, kao i da taksisti neće moći subvencijama da kupe „celo novo vozilo“, već eventualno „pola vozila“, a ostatak će sami finansirati.

On je kao zlonamerne opisao naslove u medijima poput: „Građani će taksistima plaćati automobile iz budžeta“ i istakao da je suština subvencija da se omogući bolji uslovi taksi prevoza, što će građani, tvrdi, primetiti već od sledeće godine.

Vukojević nije kao ranije izričito tražio zatvaranje CarGo aplikacije, rekao je da treba pustiti nadležne organe da rade svoj posao i da zaključke treba donositi tek kada prođe neko vreme.

Na informacije koje su dospele u javnost nakon postignutog dogovora na Andrićevom vencu, kopredsednica i poslanica Stranke moderne Srbije Tatjana Macura ocenila je da je izabrano najgore od svih mogućih rešenja time što je država stala u otvorenu zaštitu taksi kartela od bilo kakve konkurencije i najavila subvencije.

„Beograd ima 6.500 taksista koji su zbog pojave konkurencije danima blokirali glavni grad, sve ljude koji žive i rade u njemu i na kraju u direktnim pregovorima sa predsednikom države ispregovarali subvencije“, navodi se u pisanoj izjavi Macure, koja je zapitala i da li je poruka ove vlasti – blokirajte grad i dobićete sve što poželite? „Izmene zakona su neophodne i to takve da se zaštite interesi taksista, CarGO, ali uvek ispred svih građana“, ocenila je Macura i dodala da će vlast kratkoročno kupiti mir na ulicama Beograda, dok je dugoročno rešenje neodrživo.

Povezani tekstovi