
„Prvi korak je da ugovor bude usvojen danas na Vladi, da se potom potpiše ugovor, a onda da za desetak dana i počnemo radove. To je veoma važan projekat za građane Valjeva i za čitav taj kraj“, rekla je Mihajlović za TV Hepi.
Ona je istakla da su gradilišta u Srbiji radila sve vreme vanrednog stanja, i na Moravskom koridoru, i na deonici Sremska Rača-Кuzmin, na brzoj pruzi Beograd-Budimpešta i na drugim projektima.
Dodala je da se to vidi i u najvećem doprinosu građevinarstva rastu bruto domaćeg proizvoda (BDP) u prvom kvartalu 2020. godine.
„Do 1. avgusta biće završeni radovi i na održavanju auto-puteva, i na ‘Milošu Velikom’ i na Кoridoru 10. Iskoristiće se za održavanje auto-puteva letnji meseci, tako da nećemo imati zastoje na auto-putu zbog radova preko leta“, navela je Mihajlović.
Srbija, prema njenim rečima ulaže oko 6,5 milijardi evra u modernizaciju železnice, a u planu je izgradnja brze pruge i od Beograda do Niša.
„Srbija je tranzitna zemlja i da bismo se povezali sa regionom nije dovoljno da imamo brzu prugu samo kroz Vojvodinu. Plan je da se gradi brza pruga i od Beograda do Niša za brzine do 200 kilometara na čas, a od Niša do Preševa za brzinu do 160 kilometara na čas. To će biti ogromna investicija, vredna oko dve milijarde evra“, rekla je ministarka.
Kako je istakla, radovi na deonicama brze pruge koje su trenutno u izgradnji dobro napreduju i očekuje da se od septembra 2012. od Beograda do Novog Sada vozom stiže za oko pola sata.
„Na deonicama od Beograda do Novog Sada radilo se i tokom vanrednog stanja, i na deonicama gde rade ruske, kao i kineske kompanije. Tokom vanrednog stanja probijena je desna cev tunela Čortanovci, a sutra će biti probijena i leva cev“, rekla je Mihajlović.
Ona je objasnila da na brzim prugama neće biti ukrštanja puteva i pruga, što je važno za veću bezbednost saobraćaja, dok se, s druge strane, ulaže oko 15 miliona evra u uređenje pružnih prelaza na regionalnim prugama.
„Pored putne i železničke infrastrukture, ulažu se ogromna sredstva i u razvoj vodnog saobraćaja, gde je ukupna vrednost investicija oko 380 miliona evra“, rekla je Mihajlović.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
Dosta vise megalomanskih obecanja i ovakvih slikanja jer je vreme da se prizovemo k pameti i vidimo da su nam prezaduzeni autoputevi prazni i da uopste ne donose dobit a dug drzave se drasticno uvecava! Za koga ona radi?
Za sebe i procenat, a dugoviostaju narodu!
Najlakše je u ovoj zemlji biti ministar građevinarstva.. Drugi kroji kapu, prodaje kapu, planirana da kupi novi materijal za više kapa, da otvori proizvodni pogon, proširi tgovačku mrežu, a ministar konstatuje, bez ikakvog uticaja ( jedino onog ispod stola) da se to dešava i da će se dešavati. Pročitao sam, da su u vreme izgradnje Singapura, tamošnji ministri imali 100.000 eura platu mesečno i to javno. Svima je ta informacija bila dostupna. Očekivalo se i te kako od njih da zasluže takvu privilegiju. Finansijske pomoći iz inostranstva nije bilo za zemlju u celini. U ovoj zemlji malo toga je transparentno za javnost jer se radi po principu država u državi.
Kada će početi radovi na konačnom povezivanju Novog Beograda sa obilaznicom. Ugovoreni rok za početak radova je bio u martu. Od Kineza je uzet kredit od 70 miliona evra za ovih 8 km. za šta je inače potrebno 24 miliona. Koliko ćemo još plaćati penale Kinezima jer su oni bili spremni da počnu sa radovima u martu.
Ministrka poznta po torbama od 10.000 evra iako platu ne prima sa Vucicem ce graditi i dalje ako prodju na izborima po svim mogucim sirinama i duzinama nase zemlje i okruzenja. Problem je u tome sto nas prezaduzuju kod Svetske banke povoljnim i komercijalnih ino bankaka sa nepovoljnim kamatama.
Od silne euforije i odusevljenja zbog zidanja infastruktuslnih projekata – Vucic se toliko zanese i ponese kao da mu je pare za zidanje dao tata Nedjo a ne izmuceni i opljackani od svih vlada do sada – poreski obveznici Srbije.
ZORANA JE UBEDLJIVO NSJSPOSOBNIJI MINISTAR U OVOJ NESRETNOJ VLADI . UVEK BI GLASAO ZA SNS ALI DOK JE BRNABICKA U VLADI NEPADA MI NSPAMET. TO JE VELIKO ZLO ZA SRBIJU.. MIHAJLOVICEVA JE I LEPA I PAMETNA I SKOLOVANA I KULTURNA I STO JE NAJVAZNIJE SPOSOBNA.ODAVNO JE ZASLUZILA PREMIJERSKU POZICIJU
ZORANA je najbolji izbor za premijerku. Sto obeca I zavrsim a ne kso neki demagozi poput dacica trivana sarcevica I narocito one nesretne brnabicke. Takvi nsm netrebaku vec hrabri I vrednih poput ZORANE MIHAJLOVIC.