Foto: Ne damo niški aerodrom

Kako navodi iz „Ne damo niški aerodrom“, izjava direktora Wizzair-a portalu Ex-Yu Avionation News o tome da Vlada Srbije „preuzima korake kojima štiti poslovanje Air Serbia i time stvara pritisak na sve druge prevoznike“, kao i da Wizzair „neće razvijati bazu u Beogradu zbog visokih naknada za aerodrom“ samo potvrđuju argumente koje je ta inicijativa iznela tokom protesta.

Napominju da je Vlada Srbije u odnosu na niški aerodrom preduzimala aktivnosti koje potvrđuju da su izjave direktora Wizzaira tačne.

Ta tako navode da je kroz koncesiju aerodroma Nikola Tesla potpuno neopravdano pristala na uslov ograničavanja razvoja niškog aerodroma za potrebe zaštite poslovnog interesa aerodroma Nikola Tesla i, što je još problematičnije, privatnog kapitala kompanije Vanci airports. Takođe, oduzela je niški aerodrom od Grada Niša sa željom da zaustavi razvoj niškog aerodroma u interesu koncesionara aerodroma Nikola Tesla i Air Serbia u junu 2018. godine.

U više navrata, dodaju, Vlada je koristeći institucionalne i partijske mehanizme pritiska, nelegitimno zahtevala povećanje aerodromskih taksi na aerodromu u Nišu i pre oduzimanja našeg aerodroma. Navode i daje koristeći i institucionalne i partijske mehanizme, uticala na kadrovska rešenja na aerodromu u Nišu ne vodeći računa o poslovnom interesu našeg aerodroma, već isključivo o potrebi da postavi poslušne kadrove.

Dosadašnji ishod ovakvog i sličnog ponašanja Vlade Srbije je gašenje dve niskotarifne linije iz Niša za Malme i Dizeldorf, kao i odustajanje Wizzaira od razvoja baze u Beogradu, zaključuje Inicijativa „Ne damo niški aerodrom“.

Oni su upitali Vladu da li je to njen cilj, i dodali da je Inicijativa „Ne damo niški aerodrom“ pokrenula pred srpskim pravosuđem postupke kojima želi da zaštiti interese građana ove zemlje i vrati niški aerodrom Gradu Nišu.