Praktičan vodič za zaštitu prava potrošača 1Foto: Printscreen

Vodič je namenjen svima koji žele da se upoznaju sa svojim pravima i obavezama prilikom kupovine robe ili zaključivanja ugovora o pružanju usluga.

Vodič je napravljen tako da na što jednostavniji i praktičan način predstavi građanima i građankama kojim su zakonom zaštićeni kao potrošači, koja su njihova prava, šta je reklamacija, koja je uloga tržišne inspekcije, šta podrazumeva sudska zaštita, koja je uloga potrošačkih organizacija, uključujući i kontakte potrošačkih savetovališta.

Vodič je izrađen u okviru projekta Otvorena vrata pravosuđa, čiji je cilj jačanje poverenja građana u rad pravosudnih institucija. Projekat podržava Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), a realizuje koalicija 12 udruženja koje se bave ljudskim pravima i razvojem demokratije, uključujući i Centar za pravosudna istraživanja. Vodič možete pogledati ovde u PDF formatu.

 

 

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.