Predstavljene inovacije u oblasti marketinga 1Foto: Direct media

Osma Direct Media Academija završena je predavanjem vodećih marketinških eksperata iz Trendwatching tima koji su polaznicima i drugim gostima predstavili glavne trendove koji se tiču medija, marketing ili brending kompanija.

Glavna poruka sa ovog skupa je – slušajmo potrošače, oni donose trendove. Ovaj edukativni program ove godine pohađalo je preko 70 novih polaznika, a Akademija je ponovo održana u Beogradu nakon sedam godina okupljanja u zemljama regiona.

Direktor Direct Media sistema Jovan Stojanović objasnio je važnost praćenja trendova u marketingu, a posebno je naglasio da se način na koji potrošač funkcioniše i na koji je prihvata propagandne poruke u poslednjih nekoliko godina drastično promenio. Sa tim u vezi, kako je rekao, važno je prepoznati nove trendove pomoću kojih će potrošači lakše i efikasnije prihvatiti marketinške poruke.

– Izuzetno je važno prepoznati trendove i spremno dočekati vreme koje je pred nama. Da bismo stalno bili na tragu novih znanja, u tome nam ovoga puta pomažu gostujući predavači Trendwatching tima koji će posetioce upoznati sa globalnim trendovima koji će biti aktuelni u narednim godinama – kazao je Stojanović.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=XnJQk2qQRHY]

Želja rukovodstva Direct Media sistema je da, pet godina od osnivanja Akademije, podele sa kolegama iz marketinške struke svoju ekspertizu i na taj način pomognu razvoj domaćeg i regionalnog tržišta.

Gostujući predavač Dejvid Metin, direktor za trendove i analitiku na globalnom nivou, iz Trendwatching tima, predstavio je pet globalnih marketing trendova za 2018. godinu. Ideja vodilja za marketing stručnjake su pre svega potrebe potrošača, odnosno ponuditi uslugu ili proizvod koji će potrošačima olakšati život, čak i upotrebom veštačke inteligencije. On je govorio i o važnosti povezivanja ljudi istih interesovanja, o poboljšanju razvoja kompanija koja se bave marketinškim uslugama, kao i o imperativu nepredvidivosti i inovativnosti u ovoj oblasti.

– Ponašanje potrošača i njihova očekivanja se menjaju brže nego ikada. Moramo prepoznati nove želje potrošača, da im izađemo u susret i inoviramo svoj proizvod ili uslugu. U okruženju u kojem se promene brzo dešavaju sami morate postati posmatrač potrošača i trendova koje oni donose – poručio je Martin.

On je takođe rekao da globalna politička, ekonomska i socijalna dešavanja igraju veliku ulogu u ovoj oblasti, kao i da se inovativnim rešenjima ne smeju zaboraviti bazične ljudske potrebe, jer se one, kako je objasnio, ne menjaju toliko rapidno.

Organizacioni i programski odbor DMA čine stručnjaci iz različitih oblasti marketinga i komunikacija, a program ove Akademije, kroz koju je do sada prošlo više od 300 polaznika, zamišljen je kao serijal predavanja i radionica uobličenih u module koji obuhvataju teorijske i praktične delove marketinškog znanja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari