Privodi se kraju spajanje Fijat Krajslera sa Pežo Sitroen grupom 1Foto: Beta/AP/ Antonio Calanni

Spajanje Grupe Fijat Krajsler automobili (FCA) sa Grupom Pežo – Sitoen automobili (PCA), definitivno je, saznaje naš list u krugovima bliskim Fijatovoj centrali u Torinu, biti okončano do kraja prvog kvartala naredne godine.

Zajednička kompanija FCA i PCA, pod nazivom Stellantis („Obasjan svetlošću zvezda“), sa projektovanom proizvodnjom većom od osam miliona vozila godišnje, biće četvrti po veličini proizvođač automobila na svetu, odmah iza Folksvagena, Tojote i Reno– Nisana, a ispred Dženeral Motorsa, Forda i drugih svetskih automobilskih megakompanija.

Kompanija Stellantis će, pored ostalih, obuhvatiti brendove Abart, Alfa Romeo, Fijat, Fijat profesional, Krajsler, Dodž, Džip (Jeep), Lančia, Rem, Maserati, Pežo, Sitroen, Opel…U okviru Stellantisa poslovaće i kragujevački Fijat Krajsler, u kojem od nove kompanije očekuju brži razvoj, nove modele, odnosno potpunu upošljenost trenutnih i instaliranje novih kapaciteta, te zapošljavanje većeg broja novih radnika.

Ovo tim pre što proizvodnja modela „500L“ u Kragujevcu traje već devet godina, usled čega je plasman na evropskim tržištima iz godine u godinu sve slabiji. Ove godine ubedljivo najslabiji od leta 2012., kad je ovde startovala proizvodnja modela „500L“, zbog čega će zaposleni u kragujevačkom Fijat Krajsleru ovu godinu da završe tek sa nešto više od 50 dana provedenih u fabričkim pogonima. Ovonedeljna proizvodnja okončana je sinoć, dan pre predviđenog roka,delom zbog nedostaka delova, a još više usled izostanka radnika koji su oboleli od kovida 19, ili su u izolaciji zbog zaraze virusom korona.

Proizvodnja će, kao što je naš list veći najavio, biti nastavljena u trećoj sedmici ovoga meseca, preciznije 17. novembra, i trajaće, najverovatnije, četiri umesto ranie predviđena tri dana, kako bi se nadoknadio jučerašnji zaostatak. U decembru, u kragujevačkom Fijat Krajsleru, prema aktuelnom planu, radiće se još pet dana, posle čega slede praznici i zmski odmor. Zaposleni će u pogone, uobičajeno, da se vrate sredinom januara naredne godine.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Jedno reagovanje na “Privodi se kraju spajanje Fijat Krajslera sa Pežo Sitroen grupom”

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.