Do kraja ove nedelje u Zastavu će stići prva grupa menadžera i stručnjaka Dženeral motorsa, sa zadatkom da „snime“ tehničko-tehnološke stanje Fabrike automobila i novoinstaliranih robotizovanih i automatizovanih traka, linija i uređaja u pogonima Karoserija i Montaža, na kojima će ovog meseca početi proizvodnja domaćeg „punta“ („zastave 10“), a u dogledno vreme, najverovatnije, i Opelovog modela „astra klasik“.

Do kraja ove nedelje u Zastavu će stići prva grupa menadžera i stručnjaka Dženeral motorsa, sa zadatkom da „snime“ tehničko-tehnološke stanje Fabrike automobila i novoinstaliranih robotizovanih i automatizovanih traka, linija i uređaja u pogonima Karoserija i Montaža, na kojima će ovog meseca početi proizvodnja domaćeg „punta“ („zastave 10“), a u dogledno vreme, najverovatnije, i Opelovog modela „astra klasik“. Sredinom juna, saznaje Danas, menadžeri Dženeral motorsa i Opela dolaze u Beograd i Kragujevac na završne pregovore sa poslovodstvom Grupe Zastave vozila. U Zastavinom poslovodnom vrhu očekuju da će tada biti potpisan konačan ugovor sa Dženeral Motorsom o poslovno-tehničkoj saradnji dveju autokompanija. Podsetimo da je u Zastavi, na insistiranje Dženeral motorsa, već formirana posebna firma AGE Motors koja će se baviti sklapanjem i plasmanom Opelovih modela. „Jun će, po svemu sudeći, biti preloman mesec kada je reč o oporavku i budućem razvoju proizvodnje automobila u Kragujevcu, jer će uz proizvodnju „punta“ početi i poslovna saradnja sa velikom kompanijom kakva je Dženeral motors“, ističu u poslovodnom vrhu Zastave vozila
Početkom ove sedmice u Zastavu iz Fijata stiže novi kontingent od 192 „punta“ u rasklopljenom stanju.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari