Foto: Vrnjačkabanja.com

U analizi Evropske turističke komisije navedeno je da su razlozi za rast od 15 odsto broja stranih turista, bezvizni režim koji Srbija ima sa Kinom kao i intenzivne onlajn kampanje.

Iz TOS-a su istakli da je tokom tih kampanja, višestruko uvećana publika koja prati TOS-ove naloge na društvenim mrežama, dok video sadržaji koji promovišu turističku ponudu Srbije beleže milionske preglede.

Kako je navedeno iz TOS-a, nastavlja se aktivnu promociju na kineskom tržištu i od 15. do 17. aprila nastupa na sajmu COTTM u Pekingu.

Precizirano je da će TOS na tom sajmu nastupiti zajedno sa Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore kako bi se predstavile objedinjene turističke ponude dve zemlje, jer najveći broj kineskih turista, koji dolaze organizovano, žele da obidju i veći deo regiona.

Broj ostvarenih noćenja turista iz Kine nastavlja da raste i u prva dva meseca ove godine bio je veći 54 odsto nego u istom periodu prošle godine, sapštio je TOS.

Povezani tekstovi