Jovo nanovo

Ostavite komentar


  1. Druže Gojko,
    Prevoz mora da se plaća. Problem je u tome što postoje čitave kategorije onih koji se ili prave ludi ili onih koji tako prevoze smeće, oluke, karton, a zaštićeni su kao beli medvedi od kontrole . Druga manjkavost Vašeg razmišljanja, druže Gojko, jeste to što ako GSP kao državna firma to počne da radi, odmah ima tamo da zaposle deset hiljada „uhljeba“ i da im ne bude dosta ni duplo veća cena markice. Treći problem je taj što je u Pragu, koji je spram Beograda po pitanju prevoza kao vasionski brod u odnosu na wc šolju, mesečni prevoz desetak procenata JEFTINIJI.

    1. О томе је пре више од 100 година (бадава) писао Радоје Домановић.

    2. @Hank Chinasky,
      Nije problem da organizaciju i izvršenje naplate vrši privatna firma, već je problem što je ta usluga skupa. Da kod nas privatno tržište normalno funkcioniše (fer konkurencija) ne bi bilo problema. Naravno, pravo je pitanje zašto se naplata mora dati privatnicima, a ne i kompletni GSP. Drugo, primedba da bi povratak naplate prevoza u GSP bio praćen enormnim povećanjem administracije jeste, do nekle, argument, ali liči na onaj Palmin argument da je bolje graditi Beograd na vodi nego da se po savskom keju šetaju pacovi i zmije. Kao da za pacove i zmije nije dovoljno očistiti đubre nego moraju da se zidaju nakaze od zgrada. Tako i sa GSP-om. Ne mora da se poveća administracija ako se naplata prevoza vrati GSP-u. Dovoljno je da se obezbedi smenjivost uprave te kuće ako ne rade svoj posao. Ali, to je već veliki zahtev za srpske uslove.

      1. Taman posla, nema tu bolje i gore solucije, sve su loše manje ili više, već dok se ne napune zatvori za uzurpiranje javnog vlasništva i dok se jednom ne prekine sa partijskom zloupotrebom svega, od vodovoda do vojske, nema šanse da se reši bilo šta. Tužno je to što ljudima uglavnom smeta samo to što prevoz treba uopšte da plate. Nikakve nijanse ih ne zanimaju. Skupo mi je, jeste.

  2. Bilo bi dobro da grad Beograd pokriva 100% troškove prevoza, tako da za građane prevoz bude besplatan. To već postoji u nekim svetskim gradovima.

Ostavite komentar


Dijalog

Srpska lutanja na spoljnopolitičkom planu 10

Srpska lutanja na spoljnopolitičkom planu

Nova vlada Srbije, kako na domaćem, tako i na spoljnom planu, sudeći prema ekspozeu premijera Miloša Vučevića, nastaviće politiku kontinuiteta. Odnosno konfuznu i reaktivnu politiku "vrdanja" koja odgovara samo vrhu vlasti i njihovom bliskom okruženju.

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milena Minja Bogavac, dramaturškinja

Svojevremeno čitala sam sve dnevne novine u nadi da ću tako biti najobjektivnije informisana. Od 2013. godine do danas čitam isključivo Danas.