Karlobag-Virovitica, Makiš-Kaluđerica 1Foto: Medija centar

Siniša Mali ne odustaje od linije metroa koja bi kretala od Makiša.

Bez obzira na stručna upozorenja na najvažnije beogradsko vodoizvorište. Bez obzira na sumnje u koruptivnu spregu s BK projektom Tesla grad. Od linije Karlobag-Ogulin-Karlovac-Virovitica povukli smo se na liniju Makiš-Karaburma. Tesla je ionako posthumni, nevoljni akter proxy rata protiv Hrvatske, i patološke odluke da surčinski aerodrom ne ponese ime Zorana Đinđića. Nije jasno zašto Tadić nije na listi SNS&BK. Upravo on je, iz lične mržnje prema Đinđiću i svima koji su pozivali na raskid s prošlošću (a ta prošlost leči razne komplekse), otvorio prostor reciklaži snaga koje su nam već uništile živote, i to čine ponovo, kao da jednom nije dovoljno.

Potrebna je linija metroa uz desnu obalu Save i Dunava. Međutim, uloga BK u Miloševićevom zločinačkom režimu, BK televizije u obračunima sa ondašnjom opozicijom, potom i u medijskoj harangi koja je prethodila atentatu na premijera Đinđića, odnosi s ruskom državom čiji je Srbija talac u obračunu sa Zapadom, a korupcija uvek ima prekogranični kontekst, sve ukazuje da će tekuća beogradska kampanja biti deo ukupne štete koju Srbija podnosi balansiranjem između ruske i evropske politike. Ko će platiti tržišnu cenu kvadrata od 200$ namenjenu porodicama s troje i više dece, pitanje je čiji odgovor upućuje i na brutalizaciju beogradskih izbora, i na novo zaoštravanje odnosa sa susedima. Tim pre ako beogradski izbori postanu uporedna trasa kriminalne Putinove predsedničke kampanje.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari