Jubilarno deseto izdanje popularne manifestacije „Noć reklamoždera“ održaće se večeras i sutra uveče u velikoj dvorani Sava centra.

Organizator beogradske Noći reklamoždera Aleksandar Đorđević najavio je da će dve večeri zaredom ljubitelji reklama, kao i prethodnih godina, svojim zviždukom ili aplauzom ocenjivati najnovije reklame iz sveta i kreativnost srpske reklame. – Na jubilarnom izdanju manifestacije, ove godine ćemo prvi put proglasiti najpopularniju reklamu decenije u Srbiji, od onih koje je publika odabrala u proteklom periodu. Od 20 reklama izdvojene su četiri najpopularnije: „Sve najbolje leti Jatom“ JAT Airways, „Noblice, noblice“ Banini, „Duga“ Telenor i „To kume“ Jelen pivo, kazao je Đorđević.

Takođe, biće dodeljena i posebna priznanja za događaj decenije i najbolju promociju Srbije. Novinari beogradskih medija glasaće za najbolju non profit kampanju među pet odabranih: „Ja čuvam Srbiju, a ti?“ Ekotopija, „Vreme je za ravnopravnost“ Belgrad Prajd, „Očistimo Srbiju“ Ministarstvo životne sredine i prostornog planiranja, „Jedinstvena si“, Fond Katarine Rebrače i „Štrajk glađu protiv gladi“ B92. Đorđević je najavio da povodom jubilarnog izdanja Noći reklamoždera publiku očekuju brojna lepa iznenađenja, novi telefoni koje će pokloniti Telenor, nagradno putovanje u Pariz, kurs francuskog jezika u FKC, 365 litara vode Mivela, karnevalska atmosfera i specijalni gosti u holu Sava centra.

Svi posetioci će moći da uživaju u najnovijim, zanimljivim reklamama iz celog sveta – neke od njih će biti prezentovane prvi put. Sve reklame koje će biti prikazane su izabrane od strane Žan Marija Buriskota, vlasnika najveće globalne fondacije reklamnih spotova.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari