U okviru kampanje „Ako vozim ne pijem, ako pijem ne vozim“, koju zajednički uspešno realizuju kompanija Carlsberg i Exit šestu godinu zaredom, biće angažovano preko 70 Tuborgovih autobusa koji će posetioce na Exit dovesti iz svih većih regionalnih centara i iz gradova u Srbiji. Osnovni cilj kampanje jeste podizanje nivoa svesti među mladim ljudima o rizicima koje nosi vožnja pod uticajem alkohola. Prema velikom interesovanju koje svake godine vlada, očekuje se da će se ove godine Tuborgovim autobusima prevesti preko 5.000 posetilaca festivala iz regiona i Srbije.


Autobusi kreću iz sledećih gradova – u Srbiji: Čačak, Kraljevo, Kragujevac, Užice, Valjevo, Šabac, Ruma, Niš, Paraćin, Jagodina, Beograd, Zrenjanin i Subotica; u regionu: Ljubljana, Split, Osijek, Zagreb, Rijeka, Banja Luka, Tuzla, Doboj, Mostar, Bijeljina, Zenica, Sarajevo, Skoplje, Podgorica. Pravo na prevoz Tuborgovim autobusima imaju posetioci festivala iz regiona i Srbije koji imaju ulaznicu/vaučer za festival, bilo da su je kupili, ili osvojili putem promotivnih aktivnosti i koji se u predviđenom roku (do popunjavanja mesta) prijave. Prijavljivanje za prevoz će se vršiti jedino putem online aplikacije na sajtu www.exitmusic.tv/tuborgautobusi.

Broj mesta je ograničen i pravo na prevoz će ostvariti samo oni koji se najbrže prijave. U okviru kampanje „Ako vozim ne pijem, ako pijem ne vozim“, nije obezbeđen i besplatan smeštaj u Exit vilidžu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari