Dugo očekivani album mlade pevačice Lane del Rej koji nosi naziv „Born To Die“ biće objavljen 30. januara, a sada je poznat i kompletan spisak numera koje će se na njemu naći. Među petnaest pesama na albumu, naći će se i singlovi „Video Games“, „Born To Die“, „Blue Jeans“, „National Anthem“ i „Diet Mountain Dew“ koji su se ranije pojavili na internetu ili su već objavljeni na EP-ju koji je izašao 10. januara.

Međutim, u kratkoj poruci na svojoj zvaničnoj Facebook stranici američka pevačica je prokomentarisala: „Verzije pesama „National Anthem“ i „This Is What makes Us Girls“ koje su procurile na internet su demo snimci i zvučaće potpuno drugačije na albumu“. Čini se da Lana del Rej veoma brzo izrasta u jednog od najtraženijih muzičkih izvođača današnjice, od kako se sa svojim spotom za debitantski singl proslavila i pre nego što je zvanično izašao njen album. Lana del Rej sebe opisuje sebe kao „ganstersku verziju Nensi Sinatre“, a svoju muziku kao „Hollywood pop/sadcore“, što savršeno odgovara njenom imidžu tragične dive iz šezdesetih.

Iako je britanski časopis The Guardian nedavno objavio da ova pevačica, čije je pravo ime Elizabet Grant, nije uspela da započne muzičku karijeru pod imenom Lizi Grant, a zatim od sebe napravila „jednu transformaciju koja je detaljno planirana od strane menadžmenta i stručnjaka za PR“ i proslavila se kao Lana del Rej. Međutim, brojni kritičari su stali u odbranu mlade pevačice, tvrdeći da ona „jednostavno kreira jedan lik koji se pojavljuje na pozornici – a to su radili i mnogi pre nje: Dejvid Buovi, Madona, Lejdi Gaga… te da promena imena od Lizi Grant do Lane del Rej nije neobična, ako se prisetimo da je Bob Dilan zapravo novo ime za čoveka koji se zove Robert Cimerman, a da je Igi Pop rođen kao Džejms Osterberg. Bilo da je u pitanju PR strategija ili ne, slava se osmehnula Lani del Rej, čiji je debi album trenutno jedan od „najiščekivanijih“ albuma godine. Nakon što se Lana del Rej pojavila na internetu sa, navodno, „kućnim“„ videom i pesmom „Video Games“, odmah je postala hit koji su dočekali hvalospevi, kako od strane kritike, tako i publike. Ovaj spot je do sada pogledalo više od 20 miliona ljudi na servisu YouTube, a njenu sledeću pesmu, „Blue Jeans“, za sada nešto više od šest miliona. Narudžbine za njen još uvek neobjavljeni album su astronomske, i pevačica se bez i jednog za sada isporučenog primerka probila u Top 25 selekciju na američkom Amazonu. Del Rej je rasprodala sve svoje nastupe, osvojila Q nagradu kao „Nova velika zvezda“i postala lice sa naslovnih strana.

Damon Albarn remiksovao singl

Frontmen bendova Blur i Gorillaz Damon Albarn napravio je svoj remiks pesme Lane del Rej „Born to Die“. Albarn se tako pridružio brojnim prethodnim „remikserima“, kao što su Clams Casino i Woodkid, i napravio još jedan remiks ovog hita koji mlada pevačica predstavlja na istoimenom albumu najavljenom za 30. januar, a koji je juče i zvanično objavljen kao njen novi singl. Kako zvuči Lana del Rej u „Damon Albarn verziji“ može se čuti na YouTube-u, pod nazivom „Born to Die – PDP13 Remix“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari