Foto: Logo

Kako DSS navodi u saopštenju, gondola je još jedna prilika da se ukrade novac poreskih obveznika.

SNS je za gondolu namenio 15 miliona evra iz republičkog i gradskog budžeta. Poređenja radi, za gondolu na Zlatiboru koja je dužine 9 kilometara (devet puta duža) i ima 55 kabina, izdvojeno je 13 miliona evra. Kalemegdanska gondola ne bi smela da košta više od 2 miliona evra”, ističe DSS i ppostavlja pitanje kome ide razlika od 13 miliona evra?

Umesto gondole DSS predlaže da se u Beogradu konačno stane na put novobogataškom ukusu i da se između Ušća i Kalemegdana izgradi pešačko-biciklistički most, koji bi se uklopio u postojeću ambijentalnu celinu.

Tako bi se uspostavio svojevrsni Beogradski koridor kulture imajući u vidu muzeje sa obe strane reke, kao i ideju DSS da se na Ušću napravi zgrada Beogradske opere”, dodaje DSS.