SRS Novi Sad protiv finansiranja izgradnje javnih garaža u gradu putem koncesija 1Foto: BETAPHOTO/SRPSKA RADIKALNA STRANKA/MO

Predsednik Odborničke grupe Srpske radikalne stranke (SRS) u Skupštini Novog Sada Đurađ Jakšić kazao je danas da se ta stranka oštro protivi ideji „naprednjačke vlasti u gradu“ da se putem koncesije finansira izgradnja javnih garaža u Novom Sadu, saopšteno je iz SRS-a.

U saopštenju se navodi da je na današnjoj konferenciji za medije Jakšić naveo da SRS smatra da Novi Sad „itekako ima finansijski potencijal da sam, sopstvenim sredstvima, finansira izgradnju javnih garaža u najužem gradskom jezgru, gde je problem parkiranja najizraženiji“.

„Novom Sadu, sa godišnjim budžetom od 30 milijardi dinara, koji svake godine iskazuje suficit u visini pet do šest milijardi i koji drži u poslovnim bankama tri i po milijarde dinara, ne treba partner za izgradnju garaža. Novi Sad bez većih napora, bez privatnih partnera i kreditnog zaduživanja ima kapacitet da sam finansira izgradnju javnih garaža i time reši dugogodišnji problem“, istakao je on.

Jakšić je naglasio da je izgradnja javnih garaža „vrlo isplativa investicija da je ne treba je dati privatnom partneru“.

„Investirajući sam u javne garaže, Novi Sad bi rešio jedan od gorućih problema i dugoročno obezbedio ogroman prihod za gradski budžet“, ocenio je on.

Jakšić je takođe rekao da ta stranka godinama vrši pritisak po pitanju rešavanja problema parkiranja, ali da gradska vlast „sedam godina nije prstom mrdnula“.

„Predlog koncesionog akta za izgradnju garaža na period od 40 godina je van svake pameti. Svaka koncesija duža od 20 godina je problematična i predugačka. Dati privatnom partneru, pa makar on bio i iz Kine, da 40 godina ubira prihod od parkiranja u Novom Sadu, zato što će uložiti 20 miliona evra u izgradnju četiri garaže u najužem jezgru je skandalozna odluka, koja ide direktno na štetu Novog Sada“, kazao je on.

Ocenio je da Novi Sad bez „i najmanjeg napora“ za četiri godine može izgraditi četiri garaže na Trgu Republike, u ulici Modene, u Šafarikovoj ulici i pokraj zgrade Banovine.

Navodi se da SRS smatra da „prioritet svih prioriteta“ mora biti izgradnja garaža u samom centru, jer bi to otvorilo mogućnost za konačno uređenje Trifkovićevog trga i za proširenje pešačke zone na kompletnu Njegoševu ulicu, Miletićevu, Grčkoškolsku i ulicu Nikole Pašića, sve do zdanja Matice srpske.

„SRS poziva gradsku vlast da odustane od ideje da se putem koncesije rešava problem parkiranja u Novom Sadu i da, hrabro, sa ogromnim finansijskim potencijalima koje grad ima na raspolaganju, krene u izgradnju javnih garaža na kritičnim tačkama“, naveo je Jakšić.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari