Foto:Beta

Kako se navodi u saopštenju te stranke, Đilas ima pravo na odgovor na navode Gorana Vesića na toj televiziji iz 22. septembra prošle godine kada je gostujući u Jutarnjem programu govorio o Đilasovim „navodnim malverzacijama sa PKB“.

Đilas je još tada tražio od RTS da mu omoguće gostovanje u istoj emisiji u kojoj je Vesić izrekao neistine i optužbe na njegov račun.

Ukoliko to ne žele, tražio je da u programu Javnog servisa pročitaju demanti koji je dostavio, navodeći i da su pitanja koja je voditeljka Verica Bradić postavila Vesiću bila primerena Pinku, a ne RTS. Ni jedan ni drugi zahtev Nenad Lj. Stefanović i RTS nisu želeli da ispune, naovdi se u saopštenju Stranke slobode i pravde.

U svom demantiju i odgovoru RTS, Đilas je po tačkama demantovao sedam neistina koje je Vesić izrekao, te na osnovu zvaničnih podataka i egzaktnih brojeva dokazao da je PKB bio profitabilna kompanija koja se, vođena od strane profesionalnog i kompetentnog menadžmenta, uspešno razvijala.

Povezani tekstovi