F1: Pobeda Hamiltona u Meksiku 1Foto: EPA-EFE/ JOSE MENDEZ

Trku su sjajno iz prvog startnog reda poveli vozači Ferarija Šarl Lekler i Sebastijan Fetel, dok je u prvoj krivini došlo do kontakta Luisa Hamiltona i Maksa Ferštapena, nakon kog je mladi Holanđanin morao da ode u boks.

Treću poziciju je nakon pomenutog kontakta preuzeo drugi vozač Red Bula, Aleksandar Albon, ali kada su u ranoj fazi trke Ferari i Red Bul poslali Šarla Leklera i Aleksandra Albona na zamenu pneumatika, bilo je jasno da će isti biti daleko od borbe za pobedu bez eventualnog izlaska bezbedonosnog vozila na stazu.

Sledeći koji je otišao na zamenu pneumatika bio je Luis Hamilton, a iako je Ferari odmah u narednom krugu želeo da u boks odvede i svog drugog vozača, Sebastijana Fetela, Nemac je to odbio i svojevoljno ostao na stazi još punih 20 krugova, nadajući se da će u finišu biti najbrži na stazi.

Ekipa Mercedesa je svog drugog vozača, Valterija Botasa, takođe u tom trenutku znatno duže ostavila na stazi, parirajući najvećem konkurentu u šampionatu, ali se na kraju pokazalo da je Hamilton imao najbolju strategiju, budući i da su i Albon i Lekler morali da do kraja trke još jednom odu u boks na zamenu guma.

Aktuelni svetski šampion je proveo punih 47 krugova na identičnim pneumaticima i konstantno je držao prednost u odnosu na Fetela od dve do tri sekunde.

Fetel nije uspeo da ga ugrozi pa je na kraju bio drugi, ispred Valterija Botasa, Šarla Leklera i Aleksandra Albona, dok je kao šesti trku završio Maks Ferštapen.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.