Kraj ‘medenog meseca’ Evrope i električnih trotineta

Ostavite komentar


  1. Kakve su ovo gluposti i budalastine. Jedine koje ugrožavaju e trotineti pa posle njih če doći i e bicikli i na kraju i e automobili je naftni lobi i prozvodjači automobila. U mnogim Evropskim metropolama taksisti počinju da dižu glas protiv ovog vida transporta jer im ugrožava monopol na vožnju. Za par godina postojanja samo par fatalnih sudara ne više od nekoliko stotina lakše povredjenih bolje reći ugruvanih naspram desetina hiljada mrtvih u jednoj godini i to samo na tlu Evrope. Kod nas za mesec dana 200 mrtvih u sudarima automobila. O kakvoj mi to opasnosti od e trotineta govorimo. Kakav bezobrazluk i kakva drskost. Nek dodju u Beograd pa nek probaju od Doma Omladine da se probiju u bilo koji deo grada ujutro u podne i uveče. Sram da bude ove potplaćene gradonačelnike i to potplaćene od naftnog lobija i auto industrije.

    1. Mnogo veća opasnost meni kao pešaku preti od pomahnitalih biciklista koji jurcaju po trotoarima.

  2. Totalna glupost nesposobne birokratije koja je prvo dozvolila a sada brani upotrebu skutera. Poenta je da su u igru ušli kineski milijarderi i da preuzimaju primat iznajmnjivanja e-skutera. Skuter je sporiji ali nestabilniji od električne bicikle. Zato je samo dovoljno ograničiniti brzinu e-skutera na 15km/h i dozvoliti im (uz zaštitnu) kacigu da se kreću po SVIM biciklističkim stazama. Takođe, radi bezbednosti vozača skutera može se propisati prodaja isključivo onih čiji je prednji točak minimalne veličine 16 inča. Kolika je dozvoljena brzina rolera u pešačkim zonama??? Zar oni ne postižu brzine i veće od skuteraša? Zašto oni nisu zabranjeni? Mogao bih da nabrojim još desetine razloga. Omatoreli „stručnjaci“ u Srbiji hoće da se suprostave ideji MUP-a da je dozvoljeno voziti skuter na trotoarima i pešačkim zonama. Zašto?!?! Zar u vreme GPS i pojave 5G nije lako elektronski ograničiti brzinu e-skutera među pešacima na 7km/h? Pašta se dešava kada se zatče dva pešaka brzinom od 10km/h i sudare. Da li ima povreda. Pa ima? Ako baš hoće da cepidlače, mogu e-skutere da ograniče u pešačkim zonama i na 5kh/h. A šta ako tim zonama deca voze mehaničke skutere brže od 7km/h? Šta je sa dečijim skuterima koji na nizbrdicama postižu brzine veće od 12km/h. Nego i u Evropi i u Srbiji „stručnjaci“ dobiju „donaciju“ da urade smehotresna istraživanja.

    1. Apsolutno se slažem sa ovim komentarom, i dodao. U Srbiji je običej da ne razmišljamo svojom glavom već kamenujemo na svaki upereni prst. Niko ne vidi koliko pešaci poštuju biciklističku stazu i dvotočkaše svake vrste. Svakog dana idem na posao od Auto komande do TK centra gde celom dužinom postoji biciklistička staza i usput brojim pešake gde se kreću. Od 15 ljudi koliko ih sretnem u 7: 40 samo jedan ide stazom obeleženom za pešake. Verute mi to se dešava svako jutro. 15: 1 nije slučajnost već SVEST, koju svakako moramo da menjamo. Kao i svuda ne odgovorni uvek postoje. Ako pribegnemo „savijanju preko kolena “ zbog ne savesnih ,onda ukinimo automobile zbog prebrze vožnje i alkoholisanih za volanom…. o posledicama ne bih komentarisao zaključak donesite sami, ali SAMI

  3. Proizvodimo SUPER BRZE PUNJASCE I STANICE ZA PUNJENJE za e- trotinete.
    Potrebno je da navedete sledece podatke:
    – vrsta baterije ( Li Ion, LiPoly, Li Fe i dr.)
    – Napon baterije i
    – kaapacitet u Ah ili mAh

    Nakon tih podataka dobicete ponudu sa potrebnim elementima

Ostavite komentar


Svet

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Panović, novinar

Mislim da bi bilo krajnje pošteno i odgovorno da se ljudi koji zaista vole Danas učlane u Klub čitalaca Danasa.