Upravo zbog toga, VOZZi mobilna aplikacija omogućila je svojim korisnicima i do 80 odsto popusta na pakete za pomoć na putu, ukoliko ovaj sistem preporuče svojim prijateljima.

Kako se navodi u saopštenju, prva verzija mobilne aplikacije Mile Cvik lansirana je u leto prošle godine, i predstavljala je digitalno rešenje za umrežavanje vlasnika automobila i auto servisera na teritoriji Srbije, koje omogućava najbržu, najkvalitetniju i transparentnu pomoć na putu u svako doba. Kao start up pokrenut iz male kancelarije na Voždovcu, Cvik sistem je neprestano rastao. Prvi rezultati “revolucije u pomoći na putu“ brzo su došli – oduševljeni korisnici su počeli da se registruju, ugledni serviseri su krenuli da se uključuju u mrežu, a došle su i prve ponude za prodaju kompanije. Vladimir Šijaković, osnivač i prvi čovek Mile Cvik projekta, ovakve ponude je odbio, rešen da sa svojim timom do kraja usavrši mobilnu aplikaciju svetskog kalibra. 

“Kao rezultat ogromnog rada i energije koju je tim uložio u razvoj i promociju projekta, naravno uz vrlo limitirana sredstva, u maju 2018. je došla vest o konačnoj potvrdi kvaliteta Mile Cvik koncepta od strane tržišta. „Nakon učešća na Beogradskom Sajmu automobila dobili smo i definitivan ’proff of concept’, što znači da ulazimo u narednu fazu razvoja kompanije, takozvanu fazu skaliranja, u okviru koje je planirano širenje sistema na tržište regiona, uz novo ime VOZZi, koje će pratiti i novi vizuelni identitet mobilne aplikacije“, objašnjava Vladimir Šijaković.

On ističe da je za svaku malu kompaniju, ovo je vrlo izazovan period razvoja.

“Ipak, ono što mogu da garantujem jeste da VOZZi, isto kao i Mile Cvik, neće prestati da stavlja potrebe i želje modernih korisnika na prvo mesto. Za početak, obeležićemo novo poglavlje novim mogućnostima za nove i stare korisnike, koji će sada moći značajno da uštede svaki put kad mobilnu aplikaciju VOZZi preporuče prijatelju. Naš dugoročni cilj je da izgradimo platformu koja će objediniti sve potrebe vozača. Daćemo sve od sebe VOZZi uskoro postane sinonim za uspešan srpski IT brend“, navodi Šijaković.

Kako funkcioniše mobilna aplikacija VOZZi?

Lako se instalira putem Google Play-a ili App Store-a, a registracija je besplatna. Kad se na putu dogodi nepredviđen kvar, dovoljan je jedan klik za odabir usluge. VOZZi tada korisnika povezuje sa najbližim serviserom i prikazuje fiksnu cenu usluge, uz mogućnost plaćanja karticom ili kešom. Rastuću mrežu VOZZi partnera danas čini više od 200 servisera širom Srbije, među kojima su i Vulco, Goodyear. Nakon što korisnik prihvati uslugu, aplikacija šalje vremenski okvir u kom može da očekuje pomoć, kao i realni prikaz kretanja servisera koji dolazi na njegovu lokaciju. Pored pojednostavljenja procesa pružanja brze i povoljne pomoći na putu, VOZZi omogućava najkvalitetniju moguću uslugu, jer svi partneri ispunjavaju visoke standarde, kao i transparentnost cena koje su standardizovane na teritoriji Srbije.

VOZZi, nekadašnji Mile Cvik –  Majstor na klik – osmišljen je tako da vrati poverenje u pružanje pomoći na putu, umanji stres koji izazivaju iznenadni kvarovi, i da samim tim zastarele načine pružanja polovičnih usluga na putu po neretko astronomskim cenama pošalje u istoriju. Korisnici koji ne žele da razmišljaju o  nepredviđenim troškovima u slučaju kvara na automobilu, imaju mogućnost kupovine paketa VOZZi pretplate za pomoć na putu na periode od šest ili dvanaest meseci, kao i mogućnost kupovine personalizovanih paketa. U cilju pokrivanja svih potreba vlasnika automobila, VOZZi za svoje korisnike priprema personalizovane promo ponude i popuste, kreirane prema modelu automobila i lokaciji korisnika.  Pored toga, u saradnji sa Generali osiguranjem VOZZi omogućava korisnicima kupovinu putnog osiguranja direktno iz aplikacije.