Foto: Pixabay/Ghcassel

Ipak, tinejdžeri i mladi do 25 godina sve manje koriste Fejsbuk. Prema istraživanju „Pew“ -a, Fejsbuk beleži pad od čak 11 odsto u odnosu na 2018. godinu po broju novih korisnika u ovom uzrastu. Istovremeno, Fejsbuk je dodao čak 130 miliona novih korisnika u zemljama u razvoju.

Kako se kaže u „Pew“ istraživanju, mlađi korisnici više vremena provode na „vizuelnim“ mrežama Instagram i Snapchat, a sve više društvene mreže koriste za komunikaciju, a manje za objavljivanje sadržaja. Padu popularnosti Fejsbuka je doprinela i njegova prevelika popularnost, pa na ovoj mreži naloge imaju i čitave porodice, što više nije „kul“.

Zanimljivo je i da je nova društvena mreža koja integriše muziku i video TikTok za samo dve godine stigla do 500 miliona korisnika, i izuzetno je popularna kod tinejdžera u Evropi i SAD. Ovo su (naravno) iskoristile velike muzičke kuće, te se dosta pesama danas snima samo za TikTok aplikaciju, a neke pesme sa ove mreže postaju i globalni hitovi.

Povezani tekstovi