Vesić: Infrastrukturni radovi u cilju rasterećenja saobraćajnica

Ostavite komentar


  1. G-dinu Vesiću izgleda nije poznato da je saobraćaj individualnih motornih vozila nestišljiv kao i da nije značajno koliko jedan most ima saobraćajnih traka, već koliko saobraćajnih traka dovode/odvode saobraćaj do/od tog mosta. Na Javnim sednicama Komisije za planove Skupštine grada Beograda je nadležnima više puta rečeno, da ne kažem ponovljeno, kakve saobraćajne gužve će se pojaviti na raskrsnici Bul. Mihaila Pupina i Bul. Nikole Tesle kada se sruši Stari savski most i dok se za 3-4 godine ne izgradi novi most. Rečeno je, i da Stari savski most treba zadržati u funkciji koju sada ima sve dok se do njega ne izgradi novi most, a onda ga rekonstruisati i pretvoriti u most za pešake i bicikliste, a u slučaju potrebe i za interventna vozila. Rečeno je, da nizvodno od Muzeja savremene umetnosti treba izgraditi most koji bi povezao Bul. Nikole Tesle i Bul. vojvode Bojovića i tako rasteretio Brankov most i centar Beograda od saobraćaja koji sa Novog Beograda i iz Zemuna gravitira severnom delu Beograda i dalje prema Karaburmi i Pančevu. Sve to je rečeno, ali nažalost nadležni ne odustaju od predizbornih izjava i obećanja o saobraćajnim projektima, pa »koliko košta da košta«, a koštaće građane gužvi u saobraćaju i gubitka vremena, dok će se nadležni voziti pod rotacionim svetlima i sa pravom prvenstva u saobraćaju.

  2. Далеко од тога да су то добри планови, али власти не слушају добронамерне критике и стручне предлоге.
    Мост је требало да иде узводно, ту где се планира тзв. Кула. Саобраћај кроз центар би знатно распоредила и саобраћајница од Миријева према Роспи ћуприји и даље преко новог моста с Аде Хује према Панчевачком путу.
    И, превише споро се ради, као да плаћају по дану, а не по квадратном метру улица. Зашто се скоро ништа не ради на петљи код Петловог брда, колико година ће проћи да се заврши то тамо, и булевар од Церака до тамо? КОлико година треба за булевар Патријарха Павла?

  3. Naredne godine nastavi će sa većim infrastrukturnim radovima, naročito u cilju rasterećenja saobraćajnih gužvi.

  4. Ponasanje ovog bivseg zutog i sadasnje podguzne AV muve sve vise lici na ponasanje kamile dok cvece bere.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.