Kako je Viber postao primarni kanal za povezivanje brendova sa klijentima? 1Foto: Promo

Uspešna komunikacija, postala je neizostavan element u uspostavljanju snažne veze između brendova i njihovih klijenata.

U dinamičnoj eri digitalnog doba, Viber Biznis poruke su postale moćan alat koji pruža ne samo praktičnost, već i nebrojene prednosti kada govorimo o uspešnoj komunikaciji. Oduševljenje korisnika u Srbiji prema Viberu je sve veće, a istovremeno brendovi su počeli shvatati njegov ogroman potencijal. Ovaj neosporni trend je rezultirao fenomenalnim porastom od neverovatnih 176% novih otvorenih poslovnih naloga tokom 2022. u poređenju sa prethodnom godinom. No, tu nije kraj – popularnost Viber chat botova nastavlja da raste, što je ilustrovano neverovatnom cifrom od ukupno 170 miliona razmenjenih poruka.

U savremenom svetu, potrošači žude za jednostavnim i pristupačnim načinima komunikacije sa omiljenim brendovima i kompanijama. Upravo iz tog razloga, sve više globalnih i srpskih kompanija okreće se Viberu kako bi ostvarile bolju povezanost sa svojom ciljnom grupom. Ima li išta prirodnije nego koristiti platformu koju koristi većina ljudi? Viber se pokazao kao nepogrešiv izbor za ostvarivanje te bliske veze sa klijentima.

Da bismo se dublje upustili u ovu uzbudljivu temu, odlučili smo razgovarati sa Đurđicom Polimac, talentovanom product menadžerkom iz renomirane kompanije Mitto, koja je ponosni partner Viber platforme. Sa njom smo otkrili fascinantne činjenice i uvide o tome kako Viber može biti ključni instrument u izgradnji trajnih veza između brendova i njihovih klijenata.

P: Možete li nam reći koje su prednosti Viber Biznis poruka u odnosu na druge kanale komunikacije, kao što su e-mail i društvene mreže, posebno kada je o reč o brendovima čiji se profit temelji na online prodaji?

O: Viber kao komunikacijski kanal ima brojne prednosti koje ga čine neizostavnim delom komunikacijske strategije svakog biznisa u regionu. Samim time što su korisnici usluga nekog biznisa, bilo banke, retaila, prevoza, etc., već na tome kanalu i upoznati se njime daje Viberu ogromnu prednost u odnosu na neke druge kanale. Neke od, nesumnjivo, najvećih prednosti su: interaktivne, multimedijalne poruke. To znači da biznisi mogu slati svojim korisnicima ne samo tekstualne poruke, nego i slike, videe, kataloge, imati interaktivne „buttone“ sa kojih korisnik jednim klikom dolazi na stranice biznisa. A u isto vreme, korisnici mogu u realnom vremenu, postaviti pitanje, uputiti pohvalu (nekada i kritiku 😊 ), podneti zahtev za promenom nekih podataka o njima itd.

Možemo upoređivati u nedogled I naravno da svaki kanal ima svoje prednosti ali suština ove priče je da komunicirate sa klijentima na njihovom omiljenom kanalu.

P: Kako se Viber Biznis poruke mogu koristiti za personalizovanu komunikaciju sa klijentima i kako to može uticati na prodaju i profit brenda?

O: Svaki brend i biznis se trudi znati što više o svojim klijentima i pratiti njihove potrebe pružajući im usluge krojene baš za njih. Putem Viber poruka, biznisi mogu slati personalizovane poruke sa posebnim ponudama za svakog od svojih klijenata koja je prilagođena njegovim potrebama i interesovanjima, to stvara osećaj da mu je brend posvećen i da ga stvarno razume. Ovakva personalizovana komunikacija ima ogroman uticaj na prodaju i profit brenda jer klijenti se osećaju posebno i više su motivisani da se angažuju i kupuju od vas. To je kao da imate ličnog prodavca na dohvat ruke, samo mnogo jednostavnije!

P: Kako Mitto pomaže brendovima da iskoriste potencijal Viber Biznis poruka i da ih integrišu u svoju strategiju komunikacije?

O: Mitto se posebno posvećuje podršci brendovima u Srbiji i regionu kako bi iskoristili pun potencijal ovog kanala.

Zahvaljujući našem posvećenom timu, brendovi imaju mogućnost da brzo implementiraju Viber Biznis poruke u svoju strategiju komunikacije. Zatim da efikasno rešimo sve zahteve brendova u najkraćem roku. Takođe, savetujemo i delimo najbolje prakse kako bi brendovi postigli najbolje rezultate i maksimalno iskoristili mogućnosti ovog kanala komunikacije.

Dakle tu smo kao podrška tokom celog procesa, od implementacije do optimizacije. Naš tim je tu da pruži podršku u izradi strategije komunikacije, integraciji Viber Biznis poruka u postojeće sisteme, prilagođavanju poruka ciljnoj publici i analizi rezultata.

Dodaću i to da je Mitto ponosni zvanični Viber partner i jedan od retkih pružalaca usluga koji je usmeren na srpsko tržište. Iako mnogi preprodavci mogu tvrditi da nude pokrivenost u Srbiji, nijedan od njih ne može pružiti dokazane rezultate na način na koji to može Mitto kroz naše klijente. Naša usluga je pouzdana i efikasna, pružajući brendovima sigurnost da će njihove poruke biti isporučene tačno onako kako je planirano.

P: Kakav je odziv korisnika na Viber Biznis poruke u Srbiji i kako se oni ponašaju nakon što prime poruku od brenda?

O: Odziv korisnika na Viber Biznis poruke u Srbiji je zaista ohrabrujući! Naši korisnici su veoma otvoreni za komunikaciju putem Vibera i često se raduju porukama koje dobiju od brendova. Nakon što prime poruku od brenda, korisnici često pokazuju aktivno učešće – odgovaraju na poruke, postavljaju pitanja, izražavaju svoje mišljenje i često se angažuju dalje sa brendom. U suštini, korisnici su veoma zainteresovani za komunikaciju putem Viber Biznis poruka i vole da se osećaju povezani sa brendovima na jedan prijateljski način.

P: Kako Viber Biznis poruke mogu biti korisne za brendove koji posluju na lokalnom tržištu, poput Srbije, i koje su prednosti u odnosu na globalne brendove?

O: Viber Biznis poruke su dragoceni alat za brendove koji posluju na lokalnom tržištu. Kroz personalizovanu komunikaciju na maternjem jeziku, brendovi mogu pokazati svoju posvećenost i razumevanje specifičnih potreba i preferencija lokalne zajednice. Taj “lokalni šmek” stvara osećaj pripadnosti i poverenja među korisnicima. Osim toga, Viber Biznis poruke omogućavaju brendovima da brzo informišu svoje lokalne klijente o posebnim ponudama, promocijama ili događajima. Kada se brendovi usredsrede na lokalno tržište, mogu pružiti još veću personalizaciju i uslugu koja će se pametno uklopiti u potrebe i kulturu lokalne zajednice.

Kada govorimo o marketinškim troškovima, veliki globalni brendovi često ulažu značajne budžete u digitalne kampanje, oglase za pretragu i multimedijalne oglase. Međutim, lokalni brendovi nisu uvek u mogućnosti da se takmiče sa ovim ponudama zbog ograničenih resursa. Naprotiv, Viber može izjednačiti teren za lokalne brendove. Svi brendovi imaju istu cenu za slanje Viber Biznis poruka i mogu biti sigurni da će njihova poruka biti dostavljena publici.

Kada se sve uzme u obzir, Viber Biznis poruke pružaju lokalnim brendovima jedinstvenu priliku da ostvare snažan uticaj na svojoj lokalnoj sceni. Kroz ovaj kanal komunikacije, oni mogu uspostaviti direktnu i personalizovanu vezu sa svojim kupcima, izgraditi snažnu reputaciju i proširiti svoj doseg u zajednici.

P: Kako Mitto planira da dalje razvija svoje usluge za Viber Biznis poruke u Srbiji i regionu i kako će se te inovacije odraziti na brendove koji ih koriste?

O: U Mitto-u smo uvek u potrazi za novim načinima kako da unapredimo naše usluge, I to ne samo za Viber. Planiramo dalje razvijati naš alate Conversations I Camapaigns koji obuhvataju sve kanale u jednu “easy to use” platformu za još više personalizacije i automatizacije u komunikaciji sa korisnicima.

Takođe Mitto je odlučan da širi svest među brendovima u Srbiji i regionu o važnosti komunikacije sa kupcima i korisnicima. Uočavamo promenu trenda u marketingu, gde se tradicionalni promotivni pristup postepeno zamenjuje konverzacijskim pristupom. Kako bismo podržali brendove u ovom procesu, planiramo da organizujemo obuke, događaje i webinare posvećene ovoj temi.

Kroz ove edukativne programe, brendovi će imati priliku da saznaju iz prve ruke, kako se digitalna industrija menja i kako mogu iskoristiti to za unapređenje svog poslovanja.

Nedavno smo organizovali okrugli sto sa 40 najvećih brendova u Srbiji, gde smo im pružili priliku da čuju direktna iskustva i savete od strane Mitto stručnjaka.

Ova interaktivna sesija je bila prilika za razmenu ideja, inspiraciju i razgovor o mogućnostima koje Viber Biznis poruke pružaju.

Naša namera je da nastavimo sa ovakvim pristupom i pružimo podršku brendovima, kako bismo ih osnažili da iskoriste sve prednosti Viber Biznis poruka. Kroz kontinuirane napore u edukaciji i informisanju, želimo da podignemo svest o značaju konverzacijskog marketinga i pomognemo brendovima da ostvare bolju komunikaciju sa svojim korisnicima i postignu uspeh na tržištu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.