Najznačajnija odluka na poslednjoj sednici Gradskog veća Požarevca bilo je opredeljenje za izgradnju trafo-polja čime bi Požarevac osigurao nastavak neometanog privrednog i urbanističkog razvoja. Pažnju javnosti privukla je i odluka o nastavku postavljanja stubića u okviru akcije „Trotoari za pešake, kolovozi za vozače“.

– Bilo je hitno razmatrati izgradnju trafo-polja. Vrednost te investicije je 10 miliona evra. Sredstva bi obezbedila Evropska investiciona banka, investitor bi bila Elektroprivreda Srbije, a grad Požarevac bi dobio dovoljnu količinu energije. Naše bi se učešće ogledalo samo u prenosu prava korišćenja parcele na kojoj smo opredelili dva hektara, istakao je na konferenciji za medije, nakon sednice Gradskog veća, gradonačelnik Miodrag Milosavljević. Gradonačelnik je dodao:

– Poznato je da u gradu Požarevcu imamo problem sa količinom električne energije, a naročito u vreme za koje je specifična velika potrošnja. To bitno ograničava i mogućnosti urbanističkog i privrednog razvoja. Kako bismo tu izuzetno veliku potrošnju uredili i rešili obezbeđivanjem dovoljne količine angažovane snage, potrebno je izgraditi Trafo polje. Danas smo se dogovorili da se iza Hipodroma opredeli lokacija za njegovu izgradnju, čime bismo uspeli i da se uklopimo u rokove za usaglašavanje planskog akta.

Druga odluka Gradskog veća odnosi se na davanje saglasnosti Javnom preduzeću „Parking servis“ Požarevac da nastavi sa ugradnjom stubića u drugom delu ulice Drinske, pored Doma JNA, Starim korzoom do Politehničke škole, odnosno, do Telekoma, najavio je gradonačelnik Milosavljević:

– Tu se radi „Zona 30“, kako bismo zaštitili đake. Takođe će biti postavljeni stubići u ulici 15. oktobar, drugi deo, od pasaža s leve strane. To je nastavak naše akcije kako bi zaista trotoari bili za pešake, kolovozi za vozače, a s ciljem da ovaj grad uredimo na najbolji način. S tim što će krajnje rešenje svakako biti izgradnja spratnih garaža koje imamo u planu, ali za sada i na ovaj način omogućujemo našim građanima nesmetano kretanje trotoarom, a vozačima kolovozom.

Povodom izgradnje pomenutih spratnih garaža, gradonačelnik Milosavljević kaže da najpre predstoji sastanak sa Komisijom za planove i ukoliko se postigne saglasnost, sledi izmena Detaljnog urbanističkog plana, potom, priprema dokumentacije i pronalaženje partnera: – To bi omogućilo u budućnosti zatvaranje centralne ulice za pešačku zonu. Inače, planirane su tri garaže, s tim što je našim detaljnim urbanističkim planom predviđen i podzemni nivo. Međutim, kako je teško naći investitore za podzemnu gradnju zbog izuzetno visoke cene, rešenje je da sve tri budu nadzemne, spratne. Sa tim se najpre mora uskladiti DUP.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari