VOICE: Nema kazni za višegodišnje kašnjenje izgradnje pruge Beograd-Budimpešta

Ostavite komentar


  1. nece poceti u septembru jer tek rade stanove za kineske radnike u NS. Sami su rekli da nece poceti radove dok se ne pusti pruga BG-NS sto ce biti u februaru, dakle, pre marta 2022 nece poceti remont

  2. Da, mnogi koji su lagali o brzim prugama Srbije su na slobodi: Tadic, Djilas, Djelic, Mrkonjic, a neki i na polozaju kao npr. Aleksandar Antic.

  3. Primer loše gradnje i promašaja može da sa vidi u Batajnici.Zbog neizgrađenog nadvožnjaka za autoprelaz sadašnji pružni prelaz se privremeno izmešta zbog dodavanja koloseka.Dva nova koloseka rađena na plavnom zemljištu bez rešenja za podzemne vode,uništene ulice od teških kamiona,itd

  4. …ta pruga od Beograd centra do Stare Pazove je totalni promašaj, radovi na pruzi su toliko loši i nikakvog kvaliteta da je prosto veliki rizik, a i biće veliki rizik voziti vozove tim prugama. O velikim brzinama ne treba ni razmišljati, jer gradnja železničke infrastrukture nije ni na minimalno zadovoljavajućem nivou ni po našim standardima za gradnju a kamoli po evropskim. Od Beograd centra do Novog Sada pruga se gradi maksimum 12-13 meseci, po evropskim standardima…to vam sve govori. Btw…vozim voz po tim prugama čitavih 30 godina, pa samim tim kao stručno lice i pišem ovo…

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 3. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.