Auto-putevi u regionu: Ko prednjači, a ko ih uopšte nema?

Ostavite komentar


  1. Molim samo da ne upoređujete autoputeve u Srbiji sa onim u Hrvatskoj i Sloveniji. U srbiji je puno rupčaga, nestručnih popravki koje se vrše na isti način kao i ulice u nekom gradu. Dve, tri lopate asfalta i malo pogaziti sa cipelama. Prljavštinu i smeće na zelenim površinama oko autoputa da i ne spominjem.

    1. To sto ima odpadaka po auto putu i na mestima za odmaranje to smo mi krivi lakse mu da spusti pored a ne da odnese u korpu a sto se tice rupa to si izmislio.

      1. Ja ništa ne izmišljam. Godišnje prevozim oko 600-700 kilometara po srpskim autoputevima i vidim, kao što sam i napisao, nestručne popravke, rupe oko tih popravki….. Nigde osim u Srbije ne možete da vidite fleku na autoputu veličine 30×30 cm ili malo veću do 50×50. Autoput se tako ne popravlja. I tačno je da sam video putare koji su na autoputu malo pogazili cipelama tu fleku. Posle prve kiše tamo zazija rupa, ne baš velike dubine, ali i takva je dovoljna pri većoj brzini da ti se nešto dogodi sa vozilom.

    2. Nemoj da bacaš smeće i…..ne pljujuj po svojoj domovini.. .osim ako nemaš rezervnu…

  2. Srpeeeer!!! Divni novi auto-putevi u Srbiji daju novu mogucnost Srbima da prilegnu po njima (naravno u zaustavnim trakama) i da pasu travu duz istih.

  3. Auto put koliko je dobar toliko i los.Dobar jer skracuje putovanje a los jer se placa i zagadjuje okolinu oko auto puta zbog izduvnih gasova koji su mnogo veci nego na magistrali.Ljudi koji zive u blizini neka im je bog u pomoci

    1. Ja uopste ne volim auto-puteve. Em se placaju, em su dosadni za voznju, em zahtevaju cesta zastajkivanja zbog uzimanja kartica i placanja.

  4. Da nije neka zabuna, Hrvatska ima najduže autoputeva ( 1.314 kilometara) , da nije greška. Naš predsednik od kada tvrdi da Srbija izgradila najviše i prva je podužini istih (u tekstu stoji 962 kilometra). Ko nam ne priznaje uspehe. Kod nas zadnjih nekoliko godina grade se isključivo autoputeva, a to nam ne priznaju?

  5. Da li je bitno čiji je AP duži? Bitan je, jelte, kvalitet, da ga otplatite pre nego počnete da ga krpite i da naravno, imate gde sa njime da stignete. Mi smo u Zoni suvaraka odavno i ostalo nam je da se vrtimo po petljama do besvesti. Ko otvori brzu hranu preživeće.

  6. Mnogi ne znaju da je Hrvatska, nakon brze i zahuktale gradnje autoputeva, već nakon nekoliko godina po njihovom završetku istih, zbog enormnih troškova održavanja i pristiglih anuiteta za kredite, iste morala dati pod koncesiju. Taj proces, sasvim sigurno, čeka i nas jer nijedan autoput u ovom okruženju ne može sam sebe da otplati ili tačnije da otplati kredite za njihovu izgradnju. Verovatno da koncesionari već trljaju ruke i čekaju pogodan trenutak kako bi stupili u dejstvo. A, onda, razume se, oni diktiraju tempo, cene putarina i mnogo toga još.

    1. Poštovani, upravu ste da je kreditno opterećenje veliki problem za autopute u hrvatskoj.Moram Vas ispraviti, jer samo je trćina autoputeva u hrvatskoj u koncesiji.Razlog je tome jer svaka vlast vidi tu gotov novac koji želi zamraćiti-

  7. Komentar je na žalost“otišao“ ne završen. Zapravo ako jedna zemlja ima dvostruko manju površinu od druge a imaju istu dužinu autoputeva onda je ona, grubo posmatrano, 4 puta pokrivenije od prve.

Ostavite komentar


Ekonomija

"Obećavan izvoz svinjskih glava, nožica, repova... a nemamo svinja": Od Tita do Vučića, svi pričali o velikoj trgovini sa Kinom 8

„Obećavan izvoz svinjskih glava, nožica, repova… a nemamo svinja“: Od Tita do Vučića, svi pričali o velikoj trgovini sa Kinom

Srbija i Kina potpisale su 17. oktobra prošle godine Sporazum o slobodnoj trgovini, tokom boravka srpske delegacije u Pekingu, u kojoj je bio i predsednik Srbije Aleksandar Vučić. On je tada najavio veliki značaj ovog sporazuma za Srbiju, ali stručnjaci smatraju da će naša zemlja ovim, mahom povećati uvoz, a da će najviše izvoziti kineske kompanije koje posluju u Srbiji.

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.