Lanac benzinskih stanica NIS-a je osvojio prvo mesto po glasovima srpskih potrošača u istraživanju za Best Buy Award, koje je sprovela švajcarska organizacija ICERTIAS (International Certification Association).


Potrošači su prepoznali benzinske stanice NIS-a kao simbol najboljeg odnosa cene i kvaliteta na domaćem tržištu u istraživanju za Best Buy Award (nagradu za najbolju kupovnu) koje je sprovedeno u poslednjem kvartalu prošle godine na reprezentativnom uzorku građana Srbije starijih od 15 godina.

Isključivo se uvažavalo mišljenje, nivo zadovoljstva i percepcija potrošača zasnovana na njihovom ličnom iskustvu tokom sprovođenja ovog istraživanja. NIS ima najveću i najrasprostranjeniju maloprodajnu mrežu u Srbiji od oko 350 benzinskih stanica, koje posluju pod dva brenda: premijum GAZPROM i potrošački NIS Petrol. Istraživanje za Best Buy Award je u Srbiji obuhvatalo 57 različitih ekonomskih kategorija u sektorima kao što su lanci benzinskih stanica, maloprodaja, hrana, voćni sokovi, mineralna voda, kućni aparati, telekomunikacije, finansije i mnogi drugi.

Best Buy Award priznanje su dobile brojne regionalne kompanije poput slovenačkog Telekoma, Podravke, Dukata, Leda, Lidla, kao i međunarodne kompanije poput Koka Kole, Danonea, Bajersdorfa, Dr. Etkera, Unikredit banke.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari