Novina iz pandemije koja je postala navika: Zašto je ovo postao omiljen način za preuzimanje pošiljaka? 1Foto: Promo

Kada je 2020. godine kompanija D Express na srpsko tržište plasirala jedinstvenu uslugu preuzimanja pošiljki na paketomatu, činilo se da su krajnji korisnici samo to čekali.

Uz mogućnost da bolje organizuju svoje vreme i odaberu lokaciju za preuzimanje paketa, D Paketomat je ponudio još jednu inovaciju koja se pokazala pravovremenom u godini pandemije: beskontaktna dostava.

Kako je zdravstvena sigurnost postala prioritet, a D Paketomati postavljeni na Gazprom i Nis benzinskim stanicama pratili su radno vreme samih stanica, krajnji korisnici su odmah uvideli potencijal ovakve usluge i prepoznali njen značaj.

Uz to, vrtoglavi uspeh D Paketomata bio je dodatno podstaknut promenom potrošačkih navika u 2020. godini. Ograničenja u kretanju i socijalnim kontaktima koje je donela pandemija korona virusa učinili su online kupovinu najbezbednijim i najpraktičnijim načinom kupovine. Na taj način je D Paketomat pokrio dve pandemijom uslovljene potrebe krajnjih korisnika.

Novina iz pandemije koja je postala navika: Zašto je ovo postao omiljen način za preuzimanje pošiljaka? 2
Foto: Promo

Iako se plasiranje D Paketomata pokazalo kao strateški potez predodređen za uspeh s obzirom na vremenski okvir, 2021. i 2022. godina pokazuju da uspeh ove usluge nije samo trenutni. Naime, iako su bezbednosne mere za sprečavanje širenja virusa postepeno ukidane, pa je kupovina u fizičkim prodavnicama već odavno ponovo aktuelna, a socijalni kontakti više nisu strogo ograničeni, broj korisnika D Paketomata raste iz dana u dan.

Kompanija D Express i nakon dve godine od puštanja u rad prvog D Paketomata svakodnevno dobija upite i zahteve za novim lokacijama, a od početnih 30 D Paketomata, korisnici ih sada mogu pronaći na više od 100 lokacija u 40 gradova Srbije.

Sa jedne strane, ovakvi rezultati su pokazatelj suštinski izmenjenih potrošačkih navika – potreba za online kupovinom i preuzimanjem pošiljke u vreme koje korisnici sami određuju na odabranoj likaciji nije nestala ukidanjem mera predostrožnosti. Naprotiv, rast online biznisa, broja online porudžbina, kao i širenje ciljne grupe koja kupuje online, ali i porast dobara koja se kupuju online, govore da su ove potrošačke navike nešto sa čime će sve industrije koje se bave maloprodajom morati da računaju i u periodu koji dolazi.

Sa druge strane, teško je zamisliti da je ovakav uspeh D Paketomata uslovljen samo pravovremenim plasiranjem na tržište. Iako je usluga na području Srbije tada bila u potpunosti nova i originalna po ponuđenim mogućnostima i tehnologiji koju koristi, ono što uslovljava konstantnu potražnju za D Paketomatima svakako je sam kvalitet usluge.

Novina iz pandemije koja je postala navika: Zašto je ovo postao omiljen način za preuzimanje pošiljaka? 3
Foto: Promo

Nesporno je da se popularnost i pozitivne reakcije krajnjih korisnika zasnivaju na održanju početnog kvaliteta, ali i inicijativi kompanije koja pruža uslugu da konstantno radi na unapređenju svoje ponude. To je verovatno i ključne element uspeha koji D Express održava na liderskoj poziciji u industriji logistike i dostave.

Potvrda tog statusa stigla je prošle godine na dodeli nagrada za najuspešnije kompanije u eCommerce industriji, u organizaciji eCommerce Asocijacije Srbije. Na dodeli Hot Spot eCommerce Awards, u kategoriji eCommerce Champions, kurirskoj službi D Express pripala je nagrada Best Innovation in eCommerce Delivery/Logistics za uslugu D Paketomat. Nagrada je usledila nakon glasanja krajnjih korisnika koji su prepoznali značaj u usluzi koja poboljšava njihovo svakodnevno iskustvo.

U skladu sa poslovnom politikom usavršavanja sopstvenih usluge i povećanja zadovoljstvo partnera i krajnjih korisnika, kompanija D Express prepoznata je i od strane kompanije Rakutan Viber koja je 2019. godine integrisala ovu kurirsku službu u svoju biznis mrežu i rezultate saradnje podelila na nedavno održanoj svetskoj konferenciji MWC Barcelona.

Danas, gotovo tri godine od uvođenja Rakutan Viber poslovnih poruka i razgovora, svakog meseca se isporuči 300.000 poslovnih poruka korisnicima usluga D Express. Na taj način D Express omogućava ne samo tehnološki napredna rešenja i usluge u skladu sa životnim stilom i potrebama svojih korisnika, već i istinski dijalog sa svojim partnerima i krajnjim korisnicima putem otvorenog kanala.

Novina iz pandemije koja je postala navika: Zašto je ovo postao omiljen način za preuzimanje pošiljaka? 4
Foto: Promo

Dalji koraci u razvoju poslovanja i unapređenju zadovoljstva svojih korisnika, D Express širi mrežu D Paketomata na lokacije van benzinskih stanica, pa će prvi takav D Paketomat uskoro biti na raspolaganju u tržnom centru Ada Mall.

Istinska želja da od svojih partnera i korisnika dobiju povratne informacije koje će dalje koristiti kao smernicu u poslovanju u razvoju usluga, dovela je kompaniju D Express na poziciju lidera, a doslednost u kvalitetu i sluh za inovacije su ono što tu poziciju održava.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari