Turistička agencija S.A.B. Internešenel ocenjena je kao kompanija koja već dve decenije na poseban način i kroz autentične vidove komunikacije približava domaćem i tržištu regiona kulturu i turističku ponudu najatraktivnijih i neistraženih destinacija. Stručni kolegijum Četvrte biznis konferencije Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope SEET 2014. dodelio je toj kompaniji Brend lider nagradu kao najboljoj turističkoj agenciji u Srbiji i regionu.


– Ono što je našu agenciju u poslednjih par godina izdvojilo od drugih na tržištu je izuzetno visok nivo prezentacije, kvalitet putovanja i ponuda koja se razlikuje od ostalih jer obuhvata široku lepezu sadržaja i destinacija koje ne možete naći kod drugih. Pored toga, izdvajaju nas i ponude za Crnu Goru i Hrvatsku, ali i sve jača liderska pozicija na tržištima i destinacijama koje su standardno posećene poslednjih godina, poput Grčke, Turske, Egipta – kaže za Danas generalni direktor S.A.B Internešenel Stevan Buđić.

S.A.B. je poznat po jako uspešnoj ponudi sajmova i kongresa u inostranstvu, za koje su klijenti poslovne firme.

– Organizujemo odlaske na stručne susrete u Španiji, Francuskoj, Italiji, uglavnom za farmaceutsku industriju, zdravstvene radnike, i druge firme koje sarađuju sa zdravstvom. Radimo i vrlo široku lepezu sajmova, od kožarske industrije, zanatstva, do poljoprivrede, a zainteresovane putnike imamo i iz bivših republika – dodaje Buđić.

Ipak, kao posebno interesantne ponude izdvajaju se različite ture i obilasci, kroz koje sve veći broj stranih turista ima priliku da se upozna sa prirodnim lepotama, istorijom, tradicijom ili hedonizmom koji Srbija može da ponudi.

– Veoma je aktuelna Vinska tura, gde posetioci obilaze naše poznate vinske podrume od Beograda pa do Subotice, i dalje prema Nišu i Leskovcu, i degustiraju vina i rakije. Zanimljiva je i Kulinarska Srbija, kroz koju je predstavljena tradicionalna domaća kuhinja u krajevima kao što su Užice, Kraljevo, Čačak. Različite istorijske ture nude obilaske manastira, arheoloških nalazišta, nacionalnih parkova – dodaje Buđić.

Atraktivni su i aranžmani koji nude obilazak gradova, velnes banja, jezera poput Palića, Borskog i u Beloj Crkvi, kao i reka Save, Dunava i Velike Morave.

– To su inovativne ture koje odmah zainteresuju strane turiste, i najbolji su način da se oni dovedu u Srbiju, i da je zavole kao destinaciju za odmor. Srbija je za strance poslednjih dvadesetak godina neispitana zemlja, i još uvek su veoma nepoverljivi. Međutim, naše je iskustvo da se pri prvom dolasku oduševe i da se kasnije vraćaju sa čitavim porodicama. Najviše posetilaca nam dolazi iz Nemačke, Austrije i sa Dalekog istoka, i uglavnom u sklopu obilaska celog regiona – objašnjava Buđić.

Naš sagovornik kaže i da je cilj S.A.B. agencije da se još bolje predstavi i poveže sa nacionalnim agencijama Evrope, kako bi išli u korak sa pružanjem usluga najvišeg kvaliteta.

– Već smo članovi Asocijacije agencija Amerike i mnogih zemalja Evrope, a tim članstvom se trudimo da poštujemo njihove standarde, pa time njihovim agencijama garantujemo da ćemo postaviti visoke normative u uslugama i za goste koje one dovedu iz tih zemalja – zaključuje Buđić.

Opravdati priznanje

Nagrada za najbolju turističku agenciju zemlje i regiona Jugoistočne Evrope, za S.A.B. znači veliko priznanje da je pronašao pravi put i do ljudi koji koriste njihove usluge i do onih koji ocenjuju. To nas obavezuje da održimo nivo kvaliteta i u buduće, da budemo među najboljima i da tako zastupamo interese i boje Republike Srbije na mnogim međunarodnim sajmovima na kojima učestvujemo, u Londonu, Parizu, Berlinu, Rimu – zaključuje direktor agencije koja je nastala još 1992. na temeljima, kako kaže, bivših radnika Inex turista, koji su imali dugogodišnje iskustvo u industriji turizma.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari