Spekulacije domaćih medija o navodnom preseljenju proizvodnje modela „tipo“ u Srbiju iz Turske, zbog sukoba te zemlje sa Rusijom – neutemeljene su, potvrdila je indirektno juče centrala kompanije iz Torina.


Time je potvrđeno i pisanje Danasa da u kragujevačkoj fabrici Fijat Krajsler Srbija nema kapaciteta za proizvodnju milion „tipa“ do kraja 2017, kako je to predviđeno kompanijskim planovima, kao da je Fijatov turski partner Tofaš uložio milijardu dolara u osavremenjavanje svoje fabrike u Bursi, kako bi stvorio uslove da se u njoj proizvode novi Fijatovi modeli, među kojima je i „tipo“. To je razlog više da se Vlada Srbija za fabriku u Kragujevcu, čiji je suvlasnik, u pregovorima sa menadžmentom FCA Grupe, izbori za neki drugi model.

Inače, Međunarodni žiri Autobesta, nezavisne organizacije osnovane 2001., proglasio je „fijat tipo“ za najbolji automobil 2016. godine. Prema informaciji iz Fijatove centrale u Torinu, u nadmetanju za automobil godine „tipo“ je iza sebe ostavio novu Opel Astru, novog Hyundai Tucsona, Hondu CRV i Mazdu CX-3, koji su bili finalisti tog takmičenja.


Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari